cennik napraw
Samsung Galaxy Series
Wyświetlacz zawsze w dobrej formie!
Rozbił Ci się wyświetlacz w smartfonie? A może uszkodziła się jego tylna obudowa?
Nie czekaj... bo czekają na Ciebie wygodne rozwiązania!
Odwiedź nasze centrum serwisowe i dokonaj naprawy, która zapobiegnie kolejnym uszkodzeniom czy gromadzeniu się wilgoci.
NAPRAWA ONLINE
Jeśli wolisz wyjście bez wychodzenia z domu!
Samsung Galaxy J3
Rok wydania:
2017
Oznaczenie techniczne:
SM-J330
Cena wymiany (brutto):
usługa + podzespoły
- modułu wyświetlacza - 269 zł
proces REGLASS 199 zł
- baterii - 179 zł
- pokrywy baterii - 179 zł
- głośnika rozmów - 149 zł | mikrofonu - 169 zł | głośnika multimediów - 159 zł
- kamery - od 150 zł do 200 zł | szybki kamery - 89 zł
- szufladki karty SIM / SD - 29 zł
- gniazda ładowania USB - 149 zł
- Po naszej naprawie urządzenie standardowo przechodzi wszystkie wymagane testy.*
- Udzielamy 6 miesięcy gwarancji na naszą naprawę.*
- Zapewniamy najwyższe standardy usług, wymagane i na bieżąco kontrolowane przez dział HQ.
↓
Wszelkiego rodzaju folie ochronne, szkła itp. mogą zostać usunięte w trakcie obsługi serwisowej, jeżeli proces naprawy bądź diagnozy urządzenia będzie tego wymagał. Korzystamy z precyzyjnych narzędzi serwisowych co w większości przypadków wyklucza pozostawienie jakichkolwiek gadżetów na urządzeniu. Jeżeli urządzenie zostanie dostarczone, np. z naklejonym szkłem, którego nie będziemy w stanie usunąć, urządzenie może zostać odesłane bez naprawy. Wszelkie gadżety usunięte z urządzenia w serwisie zostaną zutylizowane.
Większość telefonów i tabletów wymaga wykonania specjalnych kalibracji po wykonanej naprawie. Modele objęte normami IP muszą zostać sprawdzone pod kątem szczelności. Aby wykonanie odpłatnej kopii zapasowej było możliwe, niezbędne jest połączenie urządzenia z komputerem.
Wszystkie wymienione wyżej procesy wymagają dostępu do pamięci urządzenia, dlatego należy udostępnić niezbędne dane w momencie zgłoszenia w serwisie, przywrócić ustawienia fabryczne lub wyrazić zgodę na usunięci wszelkich danych z pamięci przedmiotu zlecenia.
W przypadku nieumożliwienia dostępu do pamięci urządzenia, gwarancja na naprawę nie zostanie udzielona oraz nie zostaną wykonane dodatkowe testy (w tym testy szczelności dla modeli objętych normami IP) a wszelkie prawa do reklamacji będą mocno ograniczone. Może również dojść do odmowy przyjęcia zlecenia lub jego anulowania w trakcie obsługi.
Każde oddanie urządzenia do serwisu wiąże się z ryzykiem utraty danych.
W przypadku obsługi odpłatnej (niegwarancyjnej) reset ustawień nie jest konieczny o ile nie jest częścią naprawy lub nie jest konieczny w celu umożliwienia zakończenia obsługi zgłoszenia.
Wykonanie kopi zapasowej w procesie obsługi urządznia, może okazać się niemożliwe bądź wadliwe dlatego zalecamy wykonanie jej we własnym zakresie przed przesłaniem urządzenia. Opcja skorzystania z usługi odpłatnego zachowania danych również nie daje 100% gwarancji iż uda się ją wykonać, w związku z czym również może dojść to utraty danych.
W żadnych okolicznościach Producent i Punkt Serwisowy nie ponoszą odpowiedzialności za utratę danych zawartych w pamięci urządzenia oraz na dostarczonych nośnikach zewnętrznych.
Przy wymianie wyświetlacza, pokrywy baterii, baterii, gniazda ładowania, głośnika, mikrofonu, kamery i szybki kamery urządzenie musi być absolutnie całe, ewentualnie konieczna będzie również wymiana uszkodzonego elementu.
*
Większość telefonów i tabletów wymaga wykonania specjalnych kalibracji po wykonanej naprawie. Modele objęte normami IP muszą zostać sprawdzone pod kątem szczelności. Aby wykonanie odpłatnej kopii zapasowej było możliwe, niezbędne jest połączenie urządzenia z komputerem.
Wszystkie wymienione wyżej procesy wymagają dostępu do pamięci urządzenia, dlatego należy udostępnić niezbędne dane w momencie zgłoszenia w serwisie, przywrócić ustawienia fabryczne lub wyrazić zgodę na usunięci wszelkich danych z pamięci przedmiotu zlecenia.
W przypadku nieumożliwienia dostępu do pamięci urządzenia, gwarancja na naprawę nie zostanie udzielona oraz nie zostaną wykonane dodatkowe testy (w tym testy szczelności dla modeli objętych normami IP) a wszelkie prawa do reklamacji będą mocno ograniczone. Może również dojść do odmowy przyjęcia zlecenia lub jego anulowania w trakcie obsługi.
Samsung Galaxy J5
Rok wydania:
2017
Oznaczenie techniczne:
SM-J530
Cena wymiany (brutto):
usługa + podzespoły
- modułu wyświetlacza - 289 zł
proces REGLASS 199 zł
- baterii - 179 zł
- pokrywy baterii - 189 zł
- głośnika rozmów - 149 zł | mikrofonu - 159 zł | głośnika multimediów - 189 zł
- kamery - od 180 zł do 200 zł | szybki kamery - 59 zł
- szufladki karty SIM / SD - 29 zł
- gniazda ładowania USB - 199 zł
- Po naszej naprawie urządzenie standardowo przechodzi wszystkie wymagane testy.*
- Udzielamy 6 miesięcy gwarancji na naszą naprawę.*
- Zapewniamy najwyższe standardy usług, wymagane i na bieżąco kontrolowane przez dział HQ.
↓
Wszelkiego rodzaju folie ochronne, szkła itp. mogą zostać usunięte w trakcie obsługi serwisowej, jeżeli proces naprawy bądź diagnozy urządzenia będzie tego wymagał. Korzystamy z precyzyjnych narzędzi serwisowych co w większości przypadków wyklucza pozostawienie jakichkolwiek gadżetów na urządzeniu. Jeżeli urządzenie zostanie dostarczone, np. z naklejonym szkłem, którego nie będziemy w stanie usunąć, urządzenie może zostać odesłane bez naprawy. Wszelkie gadżety usunięte z urządzenia w serwisie zostaną zutylizowane.
Większość telefonów i tabletów wymaga wykonania specjalnych kalibracji po wykonanej naprawie. Modele objęte normami IP muszą zostać sprawdzone pod kątem szczelności. Aby wykonanie odpłatnej kopii zapasowej było możliwe, niezbędne jest połączenie urządzenia z komputerem.
Wszystkie wymienione wyżej procesy wymagają dostępu do pamięci urządzenia, dlatego należy udostępnić niezbędne dane w momencie zgłoszenia w serwisie, przywrócić ustawienia fabryczne lub wyrazić zgodę na usunięci wszelkich danych z pamięci przedmiotu zlecenia.
W przypadku nieumożliwienia dostępu do pamięci urządzenia, gwarancja na naprawę nie zostanie udzielona oraz nie zostaną wykonane dodatkowe testy (w tym testy szczelności dla modeli objętych normami IP) a wszelkie prawa do reklamacji będą mocno ograniczone. Może również dojść do odmowy przyjęcia zlecenia lub jego anulowania w trakcie obsługi.
Każde oddanie urządzenia do serwisu wiąże się z ryzykiem utraty danych.
W przypadku obsługi odpłatnej (niegwarancyjnej) reset ustawień nie jest konieczny o ile nie jest częścią naprawy lub nie jest konieczny w celu umożliwienia zakończenia obsługi zgłoszenia.
Wykonanie kopi zapasowej w procesie obsługi urządznia, może okazać się niemożliwe bądź wadliwe dlatego zalecamy wykonanie jej we własnym zakresie przed przesłaniem urządzenia. Opcja skorzystania z usługi odpłatnego zachowania danych również nie daje 100% gwarancji iż uda się ją wykonać, w związku z czym również może dojść to utraty danych.
W żadnych okolicznościach Producent i Punkt Serwisowy nie ponoszą odpowiedzialności za utratę danych zawartych w pamięci urządzenia oraz na dostarczonych nośnikach zewnętrznych.
Przy wymianie wyświetlacza, pokrywy baterii, baterii, gniazda ładowania, głośnika, mikrofonu, kamery i szybki kamery urządzenie musi być absolutnie całe, ewentualnie konieczna będzie również wymiana uszkodzonego elementu.
*
Większość telefonów i tabletów wymaga wykonania specjalnych kalibracji po wykonanej naprawie. Modele objęte normami IP muszą zostać sprawdzone pod kątem szczelności. Aby wykonanie odpłatnej kopii zapasowej było możliwe, niezbędne jest połączenie urządzenia z komputerem.
Wszystkie wymienione wyżej procesy wymagają dostępu do pamięci urządzenia, dlatego należy udostępnić niezbędne dane w momencie zgłoszenia w serwisie, przywrócić ustawienia fabryczne lub wyrazić zgodę na usunięci wszelkich danych z pamięci przedmiotu zlecenia.
W przypadku nieumożliwienia dostępu do pamięci urządzenia, gwarancja na naprawę nie zostanie udzielona oraz nie zostaną wykonane dodatkowe testy (w tym testy szczelności dla modeli objętych normami IP) a wszelkie prawa do reklamacji będą mocno ograniczone. Może również dojść do odmowy przyjęcia zlecenia lub jego anulowania w trakcie obsługi.
Samsung Galaxy J7
Rok wydania:
2017
Oznaczenie techniczne:
SM-J730
Cena wymiany (brutto):
usługa + podzespoły
- modułu wyświetlacza - 369 zł
proces REGLASS 239 zł
- baterii - 179 zł
- pokrywy baterii - 249 zł
- głośnika rozmów - 129 zł | mikrofonu - 169 zł | głośnika multimediów - 149 zł
- kamery - od 190 zł do 200 zł | szybki kamery - 69 zł
- szufladki karty SIM / SD - 29 zł
- gniazda ładowania USB - 169 zł
- Po naszej naprawie urządzenie standardowo przechodzi wszystkie wymagane testy.*
- Udzielamy 6 miesięcy gwarancji na naszą naprawę.*
- Zapewniamy najwyższe standardy usług, wymagane i na bieżąco kontrolowane przez dział HQ.
↓
Wszelkiego rodzaju folie ochronne, szkła itp. mogą zostać usunięte w trakcie obsługi serwisowej, jeżeli proces naprawy bądź diagnozy urządzenia będzie tego wymagał. Korzystamy z precyzyjnych narzędzi serwisowych co w większości przypadków wyklucza pozostawienie jakichkolwiek gadżetów na urządzeniu. Jeżeli urządzenie zostanie dostarczone, np. z naklejonym szkłem, którego nie będziemy w stanie usunąć, urządzenie może zostać odesłane bez naprawy. Wszelkie gadżety usunięte z urządzenia w serwisie zostaną zutylizowane.
Większość telefonów i tabletów wymaga wykonania specjalnych kalibracji po wykonanej naprawie. Modele objęte normami IP muszą zostać sprawdzone pod kątem szczelności. Aby wykonanie odpłatnej kopii zapasowej było możliwe, niezbędne jest połączenie urządzenia z komputerem.
Wszystkie wymienione wyżej procesy wymagają dostępu do pamięci urządzenia, dlatego należy udostępnić niezbędne dane w momencie zgłoszenia w serwisie, przywrócić ustawienia fabryczne lub wyrazić zgodę na usunięci wszelkich danych z pamięci przedmiotu zlecenia.
W przypadku nieumożliwienia dostępu do pamięci urządzenia, gwarancja na naprawę nie zostanie udzielona oraz nie zostaną wykonane dodatkowe testy (w tym testy szczelności dla modeli objętych normami IP) a wszelkie prawa do reklamacji będą mocno ograniczone. Może również dojść do odmowy przyjęcia zlecenia lub jego anulowania w trakcie obsługi.
Każde oddanie urządzenia do serwisu wiąże się z ryzykiem utraty danych.
W przypadku obsługi odpłatnej (niegwarancyjnej) reset ustawień nie jest konieczny o ile nie jest częścią naprawy lub nie jest konieczny w celu umożliwienia zakończenia obsługi zgłoszenia.
Wykonanie kopi zapasowej w procesie obsługi urządznia, może okazać się niemożliwe bądź wadliwe dlatego zalecamy wykonanie jej we własnym zakresie przed przesłaniem urządzenia. Opcja skorzystania z usługi odpłatnego zachowania danych również nie daje 100% gwarancji iż uda się ją wykonać, w związku z czym również może dojść to utraty danych.
W żadnych okolicznościach Producent i Punkt Serwisowy nie ponoszą odpowiedzialności za utratę danych zawartych w pamięci urządzenia oraz na dostarczonych nośnikach zewnętrznych.
Przy wymianie wyświetlacza, pokrywy baterii, baterii, gniazda ładowania, głośnika, mikrofonu, kamery i szybki kamery urządzenie musi być absolutnie całe, ewentualnie konieczna będzie również wymiana uszkodzonego elementu.
*
Większość telefonów i tabletów wymaga wykonania specjalnych kalibracji po wykonanej naprawie. Modele objęte normami IP muszą zostać sprawdzone pod kątem szczelności. Aby wykonanie odpłatnej kopii zapasowej było możliwe, niezbędne jest połączenie urządzenia z komputerem.
Wszystkie wymienione wyżej procesy wymagają dostępu do pamięci urządzenia, dlatego należy udostępnić niezbędne dane w momencie zgłoszenia w serwisie, przywrócić ustawienia fabryczne lub wyrazić zgodę na usunięci wszelkich danych z pamięci przedmiotu zlecenia.
W przypadku nieumożliwienia dostępu do pamięci urządzenia, gwarancja na naprawę nie zostanie udzielona oraz nie zostaną wykonane dodatkowe testy (w tym testy szczelności dla modeli objętych normami IP) a wszelkie prawa do reklamacji będą mocno ograniczone. Może również dojść do odmowy przyjęcia zlecenia lub jego anulowania w trakcie obsługi.
Samsung Galaxy J4+
Rok wydania:
2018
Oznaczenie techniczne:
SM-J415
Cena wymiany (brutto):
usługa + podzespoły
- modułu wyświetlacza - 279 zł
proces REGLASS 189 zł
- baterii - 179 zł
- pokrywy baterii - 169 zł
- głośnika rozmów - 149 zł | mikrofonu - 179 zł | głośnika multimediów - 150 zł
- kamery - od 130 zł do 150 zł | szybki kamery - 99 zł
- szufladki karty SIM / SD - 29 zł
- gniazda ładowania USB - 149 zł
- Po naszej naprawie urządzenie standardowo przechodzi wszystkie wymagane testy.*
- Udzielamy 6 miesięcy gwarancji na naszą naprawę.*
- Zapewniamy najwyższe standardy usług, wymagane i na bieżąco kontrolowane przez dział HQ.
↓
Wszelkiego rodzaju folie ochronne, szkła itp. mogą zostać usunięte w trakcie obsługi serwisowej, jeżeli proces naprawy bądź diagnozy urządzenia będzie tego wymagał. Korzystamy z precyzyjnych narzędzi serwisowych co w większości przypadków wyklucza pozostawienie jakichkolwiek gadżetów na urządzeniu. Jeżeli urządzenie zostanie dostarczone, np. z naklejonym szkłem, którego nie będziemy w stanie usunąć, urządzenie może zostać odesłane bez naprawy. Wszelkie gadżety usunięte z urządzenia w serwisie zostaną zutylizowane.
Większość telefonów i tabletów wymaga wykonania specjalnych kalibracji po wykonanej naprawie. Modele objęte normami IP muszą zostać sprawdzone pod kątem szczelności. Aby wykonanie odpłatnej kopii zapasowej było możliwe, niezbędne jest połączenie urządzenia z komputerem.
Wszystkie wymienione wyżej procesy wymagają dostępu do pamięci urządzenia, dlatego należy udostępnić niezbędne dane w momencie zgłoszenia w serwisie, przywrócić ustawienia fabryczne lub wyrazić zgodę na usunięci wszelkich danych z pamięci przedmiotu zlecenia.
W przypadku nieumożliwienia dostępu do pamięci urządzenia, gwarancja na naprawę nie zostanie udzielona oraz nie zostaną wykonane dodatkowe testy (w tym testy szczelności dla modeli objętych normami IP) a wszelkie prawa do reklamacji będą mocno ograniczone. Może również dojść do odmowy przyjęcia zlecenia lub jego anulowania w trakcie obsługi.
Każde oddanie urządzenia do serwisu wiąże się z ryzykiem utraty danych.
W przypadku obsługi odpłatnej (niegwarancyjnej) reset ustawień nie jest konieczny o ile nie jest częścią naprawy lub nie jest konieczny w celu umożliwienia zakończenia obsługi zgłoszenia.
Wykonanie kopi zapasowej w procesie obsługi urządznia, może okazać się niemożliwe bądź wadliwe dlatego zalecamy wykonanie jej we własnym zakresie przed przesłaniem urządzenia. Opcja skorzystania z usługi odpłatnego zachowania danych również nie daje 100% gwarancji iż uda się ją wykonać, w związku z czym również może dojść to utraty danych.
W żadnych okolicznościach Producent i Punkt Serwisowy nie ponoszą odpowiedzialności za utratę danych zawartych w pamięci urządzenia oraz na dostarczonych nośnikach zewnętrznych.
Przy wymianie wyświetlacza, pokrywy baterii, baterii, gniazda ładowania, głośnika, mikrofonu, kamery i szybki kamery urządzenie musi być absolutnie całe, ewentualnie konieczna będzie również wymiana uszkodzonego elementu.
*
Większość telefonów i tabletów wymaga wykonania specjalnych kalibracji po wykonanej naprawie. Modele objęte normami IP muszą zostać sprawdzone pod kątem szczelności. Aby wykonanie odpłatnej kopii zapasowej było możliwe, niezbędne jest połączenie urządzenia z komputerem.
Wszystkie wymienione wyżej procesy wymagają dostępu do pamięci urządzenia, dlatego należy udostępnić niezbędne dane w momencie zgłoszenia w serwisie, przywrócić ustawienia fabryczne lub wyrazić zgodę na usunięci wszelkich danych z pamięci przedmiotu zlecenia.
W przypadku nieumożliwienia dostępu do pamięci urządzenia, gwarancja na naprawę nie zostanie udzielona oraz nie zostaną wykonane dodatkowe testy (w tym testy szczelności dla modeli objętych normami IP) a wszelkie prawa do reklamacji będą mocno ograniczone. Może również dojść do odmowy przyjęcia zlecenia lub jego anulowania w trakcie obsługi.
Samsung Galaxy J6
Rok wydania:
2018
Oznaczenie techniczne:
SM-J600
Cena wymiany (brutto):
usługa + podzespoły
- modułu wyświetlacza - 309 zł
proces REGLASS 199 zł
- baterii - 179 zł
- pokrywy baterii - 169 zł
- głośnika rozmów - 149 zł | mikrofonu - 139 zł | głośnika multimediów - 139 zł
- kamery - od 180 zł do 200 zł | szybki kamery - 119 zł
- szufladki karty SIM / SD - 29 zł
- gniazda ładowania USB - 199 zł
- Po naszej naprawie urządzenie standardowo przechodzi wszystkie wymagane testy.*
- Udzielamy 6 miesięcy gwarancji na naszą naprawę.*
- Zapewniamy najwyższe standardy usług, wymagane i na bieżąco kontrolowane przez dział HQ.
↓
Wszelkiego rodzaju folie ochronne, szkła itp. mogą zostać usunięte w trakcie obsługi serwisowej, jeżeli proces naprawy bądź diagnozy urządzenia będzie tego wymagał. Korzystamy z precyzyjnych narzędzi serwisowych co w większości przypadków wyklucza pozostawienie jakichkolwiek gadżetów na urządzeniu. Jeżeli urządzenie zostanie dostarczone, np. z naklejonym szkłem, którego nie będziemy w stanie usunąć, urządzenie może zostać odesłane bez naprawy. Wszelkie gadżety usunięte z urządzenia w serwisie zostaną zutylizowane.
Większość telefonów i tabletów wymaga wykonania specjalnych kalibracji po wykonanej naprawie. Modele objęte normami IP muszą zostać sprawdzone pod kątem szczelności. Aby wykonanie odpłatnej kopii zapasowej było możliwe, niezbędne jest połączenie urządzenia z komputerem.
Wszystkie wymienione wyżej procesy wymagają dostępu do pamięci urządzenia, dlatego należy udostępnić niezbędne dane w momencie zgłoszenia w serwisie, przywrócić ustawienia fabryczne lub wyrazić zgodę na usunięci wszelkich danych z pamięci przedmiotu zlecenia.
W przypadku nieumożliwienia dostępu do pamięci urządzenia, gwarancja na naprawę nie zostanie udzielona oraz nie zostaną wykonane dodatkowe testy (w tym testy szczelności dla modeli objętych normami IP) a wszelkie prawa do reklamacji będą mocno ograniczone. Może również dojść do odmowy przyjęcia zlecenia lub jego anulowania w trakcie obsługi.
Każde oddanie urządzenia do serwisu wiąże się z ryzykiem utraty danych.
W przypadku obsługi odpłatnej (niegwarancyjnej) reset ustawień nie jest konieczny o ile nie jest częścią naprawy lub nie jest konieczny w celu umożliwienia zakończenia obsługi zgłoszenia.
Wykonanie kopi zapasowej w procesie obsługi urządznia, może okazać się niemożliwe bądź wadliwe dlatego zalecamy wykonanie jej we własnym zakresie przed przesłaniem urządzenia. Opcja skorzystania z usługi odpłatnego zachowania danych również nie daje 100% gwarancji iż uda się ją wykonać, w związku z czym również może dojść to utraty danych.
W żadnych okolicznościach Producent i Punkt Serwisowy nie ponoszą odpowiedzialności za utratę danych zawartych w pamięci urządzenia oraz na dostarczonych nośnikach zewnętrznych.
Przy wymianie wyświetlacza, pokrywy baterii, baterii, gniazda ładowania, głośnika, mikrofonu, kamery i szybki kamery urządzenie musi być absolutnie całe, ewentualnie konieczna będzie również wymiana uszkodzonego elementu.
*
Większość telefonów i tabletów wymaga wykonania specjalnych kalibracji po wykonanej naprawie. Modele objęte normami IP muszą zostać sprawdzone pod kątem szczelności. Aby wykonanie odpłatnej kopii zapasowej było możliwe, niezbędne jest połączenie urządzenia z komputerem.
Wszystkie wymienione wyżej procesy wymagają dostępu do pamięci urządzenia, dlatego należy udostępnić niezbędne dane w momencie zgłoszenia w serwisie, przywrócić ustawienia fabryczne lub wyrazić zgodę na usunięci wszelkich danych z pamięci przedmiotu zlecenia.
W przypadku nieumożliwienia dostępu do pamięci urządzenia, gwarancja na naprawę nie zostanie udzielona oraz nie zostaną wykonane dodatkowe testy (w tym testy szczelności dla modeli objętych normami IP) a wszelkie prawa do reklamacji będą mocno ograniczone. Może również dojść do odmowy przyjęcia zlecenia lub jego anulowania w trakcie obsługi.
Samsung Galaxy J6+
Rok wydania:
2018
Oznaczenie techniczne:
SM-J610
Cena wymiany (brutto):
usługa + podzespoły
- modułu wyświetlacza - 279 zł
proces REGLASS 199 zł
- baterii - 179 zł
- pokrywy baterii - 169 zł
- głośnika rozmów - 149 zł | mikrofonu - 179 zł | głośnika multimediów - 149 zł
- kamery - od 150 zł do 210 zł | szybki kamery - 119 zł
- szufladki karty SIM / SD - 29 zł
- gniazda ładowania USB - 199 zł
- Po naszej naprawie urządzenie standardowo przechodzi wszystkie wymagane testy.*
- Udzielamy 6 miesięcy gwarancji na naszą naprawę.*
- Zapewniamy najwyższe standardy usług, wymagane i na bieżąco kontrolowane przez dział HQ.
↓
Wszelkiego rodzaju folie ochronne, szkła itp. mogą zostać usunięte w trakcie obsługi serwisowej, jeżeli proces naprawy bądź diagnozy urządzenia będzie tego wymagał. Korzystamy z precyzyjnych narzędzi serwisowych co w większości przypadków wyklucza pozostawienie jakichkolwiek gadżetów na urządzeniu. Jeżeli urządzenie zostanie dostarczone, np. z naklejonym szkłem, którego nie będziemy w stanie usunąć, urządzenie może zostać odesłane bez naprawy. Wszelkie gadżety usunięte z urządzenia w serwisie zostaną zutylizowane.
Większość telefonów i tabletów wymaga wykonania specjalnych kalibracji po wykonanej naprawie. Modele objęte normami IP muszą zostać sprawdzone pod kątem szczelności. Aby wykonanie odpłatnej kopii zapasowej było możliwe, niezbędne jest połączenie urządzenia z komputerem.
Wszystkie wymienione wyżej procesy wymagają dostępu do pamięci urządzenia, dlatego należy udostępnić niezbędne dane w momencie zgłoszenia w serwisie, przywrócić ustawienia fabryczne lub wyrazić zgodę na usunięci wszelkich danych z pamięci przedmiotu zlecenia.
W przypadku nieumożliwienia dostępu do pamięci urządzenia, gwarancja na naprawę nie zostanie udzielona oraz nie zostaną wykonane dodatkowe testy (w tym testy szczelności dla modeli objętych normami IP) a wszelkie prawa do reklamacji będą mocno ograniczone. Może również dojść do odmowy przyjęcia zlecenia lub jego anulowania w trakcie obsługi.
Każde oddanie urządzenia do serwisu wiąże się z ryzykiem utraty danych.
W przypadku obsługi odpłatnej (niegwarancyjnej) reset ustawień nie jest konieczny o ile nie jest częścią naprawy lub nie jest konieczny w celu umożliwienia zakończenia obsługi zgłoszenia.
Wykonanie kopi zapasowej w procesie obsługi urządznia, może okazać się niemożliwe bądź wadliwe dlatego zalecamy wykonanie jej we własnym zakresie przed przesłaniem urządzenia. Opcja skorzystania z usługi odpłatnego zachowania danych również nie daje 100% gwarancji iż uda się ją wykonać, w związku z czym również może dojść to utraty danych.
W żadnych okolicznościach Producent i Punkt Serwisowy nie ponoszą odpowiedzialności za utratę danych zawartych w pamięci urządzenia oraz na dostarczonych nośnikach zewnętrznych.
Przy wymianie wyświetlacza, pokrywy baterii, baterii, gniazda ładowania, głośnika, mikrofonu, kamery i szybki kamery urządzenie musi być absolutnie całe, ewentualnie konieczna będzie również wymiana uszkodzonego elementu.
*
Większość telefonów i tabletów wymaga wykonania specjalnych kalibracji po wykonanej naprawie. Modele objęte normami IP muszą zostać sprawdzone pod kątem szczelności. Aby wykonanie odpłatnej kopii zapasowej było możliwe, niezbędne jest połączenie urządzenia z komputerem.
Wszystkie wymienione wyżej procesy wymagają dostępu do pamięci urządzenia, dlatego należy udostępnić niezbędne dane w momencie zgłoszenia w serwisie, przywrócić ustawienia fabryczne lub wyrazić zgodę na usunięci wszelkich danych z pamięci przedmiotu zlecenia.
W przypadku nieumożliwienia dostępu do pamięci urządzenia, gwarancja na naprawę nie zostanie udzielona oraz nie zostaną wykonane dodatkowe testy (w tym testy szczelności dla modeli objętych normami IP) a wszelkie prawa do reklamacji będą mocno ograniczone. Może również dojść do odmowy przyjęcia zlecenia lub jego anulowania w trakcie obsługi.