cennik napraw
Samsung Galaxy Series

Image

Wyświetlacz zawsze w dobrej formie!

Rozbił Ci się wyświetlacz w smartfonie? A może uszkodziła się jego tylna obudowa?
Nie czekaj... bo czekają na Ciebie wygodne rozwiązania!
Odwiedź nasze centrum serwisowe i dokonaj naprawy, która zapobiegnie kolejnym uszkodzeniom czy gromadzeniu się wilgoci.

 

NAPRAWA ONLINE

Jeśli wolisz wyjście bez wychodzenia z domu!

Sprawdź

SM-A025_1_czarny_Black.jpgSamsung Galaxy J3

Rok wydania:
2017

Oznaczenie techniczne:
SM-J330

 

Cena wymiany (brutto):
usługa + podzespoły

  • modułu wyświetlacza - 269 zł 
    proces REGLASS  199 zł 
  • baterii - 179 zł  
  • pokrywy baterii - 179 zł 
  • głośnika rozmów - 149 zł   |   mikrofonu - 169 zł   |   głośnika multimediów - 159 zł
  • kamery - od 150 zł do 200 zł   |   szybki kamery - 89 zł
  • szufladki karty SIM / SD - 29 zł
  • gniazda ładowania USB - 149 zł

  • Po naszej naprawie urządzenie standardowo przechodzi wszystkie wymagane testy.*
  • Udzielamy 6 miesięcy gwarancji na naszą naprawę.*
  • Zapewniamy najwyższe standardy usług, wymagane i na bieżąco kontrolowane przez dział HQ.

Mogą zostać usunięte podczas naprawy

Wszelkiego rodzaju folie ochronne, szkła itp. mogą zostać usunięte w trakcie obsługi serwisowej, jeżeli proces naprawy bądź diagnozy urządzenia będzie tego wymagał. Korzystamy z precyzyjnych narzędzi serwisowych co w większości przypadków wyklucza pozostawienie jakichkolwiek gadżetów na urządzeniu. Jeżeli urządzenie zostanie dostarczone, np. z naklejonym szkłem, którego nie będziemy w stanie usunąć, urządzenie może zostać odesłane bez naprawy. Wszelkie gadżety usunięte z urządzenia w serwisie zostaną zutylizowane.

 

*

Większość telefonów i tabletów wymaga wykonania specjalnych kalibracji po wykonanej naprawie. Modele objęte normami IP muszą zostać sprawdzone pod kątem szczelności. Aby wykonanie odpłatnej kopii zapasowej było możliwe, niezbędne jest połączenie urządzenia z komputerem.

Wszystkie wymienione wyżej procesy wymagają dostępu do pamięci urządzenia, dlatego należy udostępnić niezbędne dane w momencie zgłoszenia w serwisie, przywrócić ustawienia fabryczne lub wyrazić zgodę na usunięci wszelkich danych z pamięci przedmiotu zlecenia.

W przypadku nieumożliwienia dostępu do pamięci urządzenia, gwarancja na naprawę nie zostanie udzielona oraz nie zostaną wykonane dodatkowe testy (w tym testy szczelności dla modeli objętych normami IP) a wszelkie prawa do reklamacji będą mocno ograniczone. Może również dojść do odmowy przyjęcia zlecenia lub jego anulowania w trakcie obsługi.

 

SM-A025_1_czarny_Black.jpgSamsung Galaxy J5

Rok wydania:
2017

Oznaczenie techniczne:
SM-J530

 

Cena wymiany (brutto):
usługa + podzespoły

  • modułu wyświetlacza - 289 zł 
    proces REGLASS  199 zł 
  • baterii - 179 zł 
  • pokrywy baterii - 189 zł 
  • głośnika rozmów - 149 zł   |   mikrofonu - 159 zł   |   głośnika multimediów - 189 zł
  • kamery - od 180 zł do 200 zł   |   szybki kamery - 59 zł
  • szufladki karty SIM / SD - 29 zł
  • gniazda ładowania USB - 199 zł

  • Po naszej naprawie urządzenie standardowo przechodzi wszystkie wymagane testy.*
  • Udzielamy 6 miesięcy gwarancji na naszą naprawę.*
  • Zapewniamy najwyższe standardy usług, wymagane i na bieżąco kontrolowane przez dział HQ.

Mogą zostać usunięte podczas naprawy

Wszelkiego rodzaju folie ochronne, szkła itp. mogą zostać usunięte w trakcie obsługi serwisowej, jeżeli proces naprawy bądź diagnozy urządzenia będzie tego wymagał. Korzystamy z precyzyjnych narzędzi serwisowych co w większości przypadków wyklucza pozostawienie jakichkolwiek gadżetów na urządzeniu. Jeżeli urządzenie zostanie dostarczone, np. z naklejonym szkłem, którego nie będziemy w stanie usunąć, urządzenie może zostać odesłane bez naprawy. Wszelkie gadżety usunięte z urządzenia w serwisie zostaną zutylizowane.

 

*

Większość telefonów i tabletów wymaga wykonania specjalnych kalibracji po wykonanej naprawie. Modele objęte normami IP muszą zostać sprawdzone pod kątem szczelności. Aby wykonanie odpłatnej kopii zapasowej było możliwe, niezbędne jest połączenie urządzenia z komputerem.

Wszystkie wymienione wyżej procesy wymagają dostępu do pamięci urządzenia, dlatego należy udostępnić niezbędne dane w momencie zgłoszenia w serwisie, przywrócić ustawienia fabryczne lub wyrazić zgodę na usunięci wszelkich danych z pamięci przedmiotu zlecenia.

W przypadku nieumożliwienia dostępu do pamięci urządzenia, gwarancja na naprawę nie zostanie udzielona oraz nie zostaną wykonane dodatkowe testy (w tym testy szczelności dla modeli objętych normami IP) a wszelkie prawa do reklamacji będą mocno ograniczone. Może również dojść do odmowy przyjęcia zlecenia lub jego anulowania w trakcie obsługi.

 

SM-A025_1_czarny_Black.jpgSamsung Galaxy J7

Rok wydania:
2017

Oznaczenie techniczne:
SM-J730

 

Cena wymiany (brutto):
usługa + podzespoły

  • modułu wyświetlacza - 369  zł 
    proces REGLASS  239 zł
  • baterii - 179  zł 
  • pokrywy baterii - 249 zł  

 

  • głośnika rozmów - 129 zł   |   mikrofonu - 169 zł   |   głośnika multimediów - 149 zł
  • kamery - od 190 zł do 200 zł   |   szybki kamery - 69 zł
  • szufladki karty SIM / SD - 29 zł
  • gniazda ładowania USB - 169 zł

  • Po naszej naprawie urządzenie standardowo przechodzi wszystkie wymagane testy.*
  • Udzielamy 6 miesięcy gwarancji na naszą naprawę.*
  • Zapewniamy najwyższe standardy usług, wymagane i na bieżąco kontrolowane przez dział HQ.

Mogą zostać usunięte podczas naprawy

Wszelkiego rodzaju folie ochronne, szkła itp. mogą zostać usunięte w trakcie obsługi serwisowej, jeżeli proces naprawy bądź diagnozy urządzenia będzie tego wymagał. Korzystamy z precyzyjnych narzędzi serwisowych co w większości przypadków wyklucza pozostawienie jakichkolwiek gadżetów na urządzeniu. Jeżeli urządzenie zostanie dostarczone, np. z naklejonym szkłem, którego nie będziemy w stanie usunąć, urządzenie może zostać odesłane bez naprawy. Wszelkie gadżety usunięte z urządzenia w serwisie zostaną zutylizowane.

 

*

Większość telefonów i tabletów wymaga wykonania specjalnych kalibracji po wykonanej naprawie. Modele objęte normami IP muszą zostać sprawdzone pod kątem szczelności. Aby wykonanie odpłatnej kopii zapasowej było możliwe, niezbędne jest połączenie urządzenia z komputerem.

Wszystkie wymienione wyżej procesy wymagają dostępu do pamięci urządzenia, dlatego należy udostępnić niezbędne dane w momencie zgłoszenia w serwisie, przywrócić ustawienia fabryczne lub wyrazić zgodę na usunięci wszelkich danych z pamięci przedmiotu zlecenia.

W przypadku nieumożliwienia dostępu do pamięci urządzenia, gwarancja na naprawę nie zostanie udzielona oraz nie zostaną wykonane dodatkowe testy (w tym testy szczelności dla modeli objętych normami IP) a wszelkie prawa do reklamacji będą mocno ograniczone. Może również dojść do odmowy przyjęcia zlecenia lub jego anulowania w trakcie obsługi.

 

SM-A025_1_czarny_Black.jpgSamsung Galaxy J4+

Rok wydania:
2018

Oznaczenie techniczne:
SM-J415

 

Cena wymiany (brutto):
usługa + podzespoły

  • modułu wyświetlacza - 279 zł  
    proces REGLASS  189 zł
  • baterii - 179 zł
  • pokrywy baterii - 169 zł 
  • głośnika rozmów - 149 zł   |   mikrofonu - 179 zł   |   głośnika multimediów - 150 zł
  • kamery - od 130 zł do 150 zł   |   szybki kamery - 99 zł
  • szufladki karty SIM / SD - 29 zł
  • gniazda ładowania USB - 149 zł

  • Po naszej naprawie urządzenie standardowo przechodzi wszystkie wymagane testy.*
  • Udzielamy 6 miesięcy gwarancji na naszą naprawę.*
  • Zapewniamy najwyższe standardy usług, wymagane i na bieżąco kontrolowane przez dział HQ.

Mogą zostać usunięte podczas naprawy

Wszelkiego rodzaju folie ochronne, szkła itp. mogą zostać usunięte w trakcie obsługi serwisowej, jeżeli proces naprawy bądź diagnozy urządzenia będzie tego wymagał. Korzystamy z precyzyjnych narzędzi serwisowych co w większości przypadków wyklucza pozostawienie jakichkolwiek gadżetów na urządzeniu. Jeżeli urządzenie zostanie dostarczone, np. z naklejonym szkłem, którego nie będziemy w stanie usunąć, urządzenie może zostać odesłane bez naprawy. Wszelkie gadżety usunięte z urządzenia w serwisie zostaną zutylizowane.

 

*

Większość telefonów i tabletów wymaga wykonania specjalnych kalibracji po wykonanej naprawie. Modele objęte normami IP muszą zostać sprawdzone pod kątem szczelności. Aby wykonanie odpłatnej kopii zapasowej było możliwe, niezbędne jest połączenie urządzenia z komputerem.

Wszystkie wymienione wyżej procesy wymagają dostępu do pamięci urządzenia, dlatego należy udostępnić niezbędne dane w momencie zgłoszenia w serwisie, przywrócić ustawienia fabryczne lub wyrazić zgodę na usunięci wszelkich danych z pamięci przedmiotu zlecenia.

W przypadku nieumożliwienia dostępu do pamięci urządzenia, gwarancja na naprawę nie zostanie udzielona oraz nie zostaną wykonane dodatkowe testy (w tym testy szczelności dla modeli objętych normami IP) a wszelkie prawa do reklamacji będą mocno ograniczone. Może również dojść do odmowy przyjęcia zlecenia lub jego anulowania w trakcie obsługi.

 

SM-A025_1_czarny_Black.jpgSamsung Galaxy J6

Rok wydania:
2018

Oznaczenie techniczne:
SM-J600

 

Cena wymiany (brutto):
usługa + podzespoły

  • modułu wyświetlacza - 309 zł 
    proces REGLASS  199 zł
  • baterii - 179 zł
  • pokrywy baterii - 169 zł 
  • głośnika rozmów - 149 zł   |   mikrofonu - 139 zł   |   głośnika multimediów - 139 zł
  • kamery - od 180 zł do 200 zł   |   szybki kamery - 119 zł
  • szufladki karty SIM / SD - 29 zł
  • gniazda ładowania USB - 199 

  • Po naszej naprawie urządzenie standardowo przechodzi wszystkie wymagane testy.*
  • Udzielamy 6 miesięcy gwarancji na naszą naprawę.*
  • Zapewniamy najwyższe standardy usług, wymagane i na bieżąco kontrolowane przez dział HQ.

Mogą zostać usunięte podczas naprawy

Wszelkiego rodzaju folie ochronne, szkła itp. mogą zostać usunięte w trakcie obsługi serwisowej, jeżeli proces naprawy bądź diagnozy urządzenia będzie tego wymagał. Korzystamy z precyzyjnych narzędzi serwisowych co w większości przypadków wyklucza pozostawienie jakichkolwiek gadżetów na urządzeniu. Jeżeli urządzenie zostanie dostarczone, np. z naklejonym szkłem, którego nie będziemy w stanie usunąć, urządzenie może zostać odesłane bez naprawy. Wszelkie gadżety usunięte z urządzenia w serwisie zostaną zutylizowane.

 

*

Większość telefonów i tabletów wymaga wykonania specjalnych kalibracji po wykonanej naprawie. Modele objęte normami IP muszą zostać sprawdzone pod kątem szczelności. Aby wykonanie odpłatnej kopii zapasowej było możliwe, niezbędne jest połączenie urządzenia z komputerem.

Wszystkie wymienione wyżej procesy wymagają dostępu do pamięci urządzenia, dlatego należy udostępnić niezbędne dane w momencie zgłoszenia w serwisie, przywrócić ustawienia fabryczne lub wyrazić zgodę na usunięci wszelkich danych z pamięci przedmiotu zlecenia.

W przypadku nieumożliwienia dostępu do pamięci urządzenia, gwarancja na naprawę nie zostanie udzielona oraz nie zostaną wykonane dodatkowe testy (w tym testy szczelności dla modeli objętych normami IP) a wszelkie prawa do reklamacji będą mocno ograniczone. Może również dojść do odmowy przyjęcia zlecenia lub jego anulowania w trakcie obsługi.

 

SM-A025_1_czarny_Black.jpgSamsung Galaxy J6+

Rok wydania:
2018

Oznaczenie techniczne:
SM-J610

 

Cena wymiany (brutto):
usługa + podzespoły

  • modułu wyświetlacza - 279 zł  
    proces REGLASS  199 zł
  • baterii - 179 zł 
  • pokrywy baterii - 169 zł 
  • głośnika rozmów - 149 zł   |   mikrofonu - 179 zł   |   głośnika multimediów - 149 zł
  • kamery - od 150 zł do 210 zł   |   szybki kamery - 119 zł
  • szufladki karty SIM / SD - 29 zł
  • gniazda ładowania USB - 199 zł

  • Po naszej naprawie urządzenie standardowo przechodzi wszystkie wymagane testy.*
  • Udzielamy 6 miesięcy gwarancji na naszą naprawę.*
  • Zapewniamy najwyższe standardy usług, wymagane i na bieżąco kontrolowane przez dział HQ.

Mogą zostać usunięte podczas naprawy

Wszelkiego rodzaju folie ochronne, szkła itp. mogą zostać usunięte w trakcie obsługi serwisowej, jeżeli proces naprawy bądź diagnozy urządzenia będzie tego wymagał. Korzystamy z precyzyjnych narzędzi serwisowych co w większości przypadków wyklucza pozostawienie jakichkolwiek gadżetów na urządzeniu. Jeżeli urządzenie zostanie dostarczone, np. z naklejonym szkłem, którego nie będziemy w stanie usunąć, urządzenie może zostać odesłane bez naprawy. Wszelkie gadżety usunięte z urządzenia w serwisie zostaną zutylizowane.

 

*

Większość telefonów i tabletów wymaga wykonania specjalnych kalibracji po wykonanej naprawie. Modele objęte normami IP muszą zostać sprawdzone pod kątem szczelności. Aby wykonanie odpłatnej kopii zapasowej było możliwe, niezbędne jest połączenie urządzenia z komputerem.

Wszystkie wymienione wyżej procesy wymagają dostępu do pamięci urządzenia, dlatego należy udostępnić niezbędne dane w momencie zgłoszenia w serwisie, przywrócić ustawienia fabryczne lub wyrazić zgodę na usunięci wszelkich danych z pamięci przedmiotu zlecenia.

W przypadku nieumożliwienia dostępu do pamięci urządzenia, gwarancja na naprawę nie zostanie udzielona oraz nie zostaną wykonane dodatkowe testy (w tym testy szczelności dla modeli objętych normami IP) a wszelkie prawa do reklamacji będą mocno ograniczone. Może również dojść do odmowy przyjęcia zlecenia lub jego anulowania w trakcie obsługi.

 

Image
Wróć na Góre