cennik napraw
Samsung Galaxy Series

Image

Wyświetlacz zawsze w dobrej formie!

Rozbił Ci się wyświetlacz w smartfonie? A może uszkodziła się jego tylna obudowa?
Nie czekaj... bo czekają na Ciebie wygodne rozwiązania!
Odwiedź nasze centrum serwisowe i dokonaj naprawy, która zapobiegnie kolejnym uszkodzeniom czy gromadzeniu się wilgoci.

 

NAPRAWA ONLINE

Jeśli wolisz wyjście bez wychodzenia z domu!

Sprawdź

SM-A025_1_czarny_Black.jpgSamsung Galaxy S8

Rok wydania:
2017

Oznaczenie techniczne:
SM-G950

 

Cena wymiany (brutto):
usługa + podzespoły

  • modułu wyświetlacza - 899 zł 
    proces UB  819 zł 
    proces REGLASS  430 zł 
  • baterii - 229 zł 
  • pokrywy baterii - 239 zł 

  • głośnika rozmów - 160 zł   |   mikrofonu - 250    |   głośnika multimediów - 190 zł
  • kamery - od 240 zł do 310 zł   |   szybki kamery - 110 zł
  • szufladki karty SIM / SD - 30 zł
  • gniazda ładowania USB - 250 zł

  • Po naszej naprawie urządzenie standardowo przechodzi wszystkie wymagane testy.*
  • Udzielamy 6 miesięcy gwarancji na naszą naprawę.*
  • Zapewniamy najwyższe standardy usług, wymagane i na bieżąco kontrolowane przez dział HQ.

Mogą zostać usunięte podczas naprawy

Wszelkiego rodzaju folie ochronne, szkła itp. mogą zostać usunięte w trakcie obsługi serwisowej, jeżeli proces naprawy bądź diagnozy urządzenia będzie tego wymagał. Korzystamy z precyzyjnych narzędzi serwisowych co w większości przypadków wyklucza pozostawienie jakichkolwiek gadżetów na urządzeniu. Jeżeli urządzenie zostanie dostarczone, np. z naklejonym szkłem, którego nie będziemy w stanie usunąć, urządzenie może zostać odesłane bez naprawy. Wszelkie gadżety usunięte z urządzenia w serwisie zostaną zutylizowane.

 

*

Większość telefonów i tabletów wymaga wykonania specjalnych kalibracji po wykonanej naprawie. Modele objęte normami IP muszą zostać sprawdzone pod kątem szczelności. Aby wykonanie odpłatnej kopii zapasowej było możliwe, niezbędne jest połączenie urządzenia z komputerem.

Wszystkie wymienione wyżej procesy wymagają dostępu do pamięci urządzenia, dlatego należy udostępnić niezbędne dane w momencie zgłoszenia w serwisie, przywrócić ustawienia fabryczne lub wyrazić zgodę na usunięci wszelkich danych z pamięci przedmiotu zlecenia.

W przypadku nieumożliwienia dostępu do pamięci urządzenia, gwarancja na naprawę nie zostanie udzielona oraz nie zostaną wykonane dodatkowe testy (w tym testy szczelności dla modeli objętych normami IP) a wszelkie prawa do reklamacji będą mocno ograniczone. Może również dojść do odmowy przyjęcia zlecenia lub jego anulowania w trakcie obsługi.

 

SM-A025_1_czarny_Black.jpgSamsung Galaxy S8+

Rok wydania:
2017

Oznaczenie techniczne:
SM-G955

 

Cena wymiany (brutto):
usługa + podzespoły

  • modułu wyświetlacza - 949 zł
    proces UB  779 zł 
    proces REGLASS  480 zł 
  • baterii - 289 zł
  • pokrywy baterii - 249 zł  

  • głośnika rozmów - 160 zł   |   mikrofonu - 250 zł   |   głośnika multimediów - 190 zł
  • kamery - od XXX zł do XXX zł   |   szybki kamery - 110 zł
  • szufladki karty SIM / SD - 30 zł
  • gniazda ładowania USB - 250 zł

  • Po naszej naprawie urządzenie standardowo przechodzi wszystkie wymagane testy.*
  • Udzielamy 6 miesięcy gwarancji na naszą naprawę.*
  • Zapewniamy najwyższe standardy usług, wymagane i na bieżąco kontrolowane przez dział HQ.

Mogą zostać usunięte podczas naprawy

Wszelkiego rodzaju folie ochronne, szkła itp. mogą zostać usunięte w trakcie obsługi serwisowej, jeżeli proces naprawy bądź diagnozy urządzenia będzie tego wymagał. Korzystamy z precyzyjnych narzędzi serwisowych co w większości przypadków wyklucza pozostawienie jakichkolwiek gadżetów na urządzeniu. Jeżeli urządzenie zostanie dostarczone, np. z naklejonym szkłem, którego nie będziemy w stanie usunąć, urządzenie może zostać odesłane bez naprawy. Wszelkie gadżety usunięte z urządzenia w serwisie zostaną zutylizowane.

 

*

Większość telefonów i tabletów wymaga wykonania specjalnych kalibracji po wykonanej naprawie. Modele objęte normami IP muszą zostać sprawdzone pod kątem szczelności. Aby wykonanie odpłatnej kopii zapasowej było możliwe, niezbędne jest połączenie urządzenia z komputerem.

Wszystkie wymienione wyżej procesy wymagają dostępu do pamięci urządzenia, dlatego należy udostępnić niezbędne dane w momencie zgłoszenia w serwisie, przywrócić ustawienia fabryczne lub wyrazić zgodę na usunięci wszelkich danych z pamięci przedmiotu zlecenia.

W przypadku nieumożliwienia dostępu do pamięci urządzenia, gwarancja na naprawę nie zostanie udzielona oraz nie zostaną wykonane dodatkowe testy (w tym testy szczelności dla modeli objętych normami IP) a wszelkie prawa do reklamacji będą mocno ograniczone. Może również dojść do odmowy przyjęcia zlecenia lub jego anulowania w trakcie obsługi.

 

SM-A025_1_czarny_Black.jpgSamsung Galaxy S9

Rok wydania:
2018

Oznaczenie techniczne:
SM-G960

 

Cena wymiany (brutto):
usługa + podzespoły

  • modułu wyświetlacza - 1109 zł 
    proces UB  819 zł 
    proces REGLASS  430 zł 
  • baterii - 289 zł 
  • pokrywy baterii - 249 zł 

  • głośnika rozmów - 180 zł   |   mikrofonu - 250 zł   |   głośnika multimediów - 220 zł
  • kamery - od 250 zł do 400 zł   |   szybki kamery - 120 zł
  • szufladki karty SIM / SD - 30 zł
  • gniazda ładowania USB - 250 zł

  • Po naszej naprawie urządzenie standardowo przechodzi wszystkie wymagane testy.*
  • Udzielamy 6 miesięcy gwarancji na naszą naprawę.*
  • Zapewniamy najwyższe standardy usług, wymagane i na bieżąco kontrolowane przez dział HQ.

Mogą zostać usunięte podczas naprawy

Wszelkiego rodzaju folie ochronne, szkła itp. mogą zostać usunięte w trakcie obsługi serwisowej, jeżeli proces naprawy bądź diagnozy urządzenia będzie tego wymagał. Korzystamy z precyzyjnych narzędzi serwisowych co w większości przypadków wyklucza pozostawienie jakichkolwiek gadżetów na urządzeniu. Jeżeli urządzenie zostanie dostarczone, np. z naklejonym szkłem, którego nie będziemy w stanie usunąć, urządzenie może zostać odesłane bez naprawy. Wszelkie gadżety usunięte z urządzenia w serwisie zostaną zutylizowane.

 

*

Większość telefonów i tabletów wymaga wykonania specjalnych kalibracji po wykonanej naprawie. Modele objęte normami IP muszą zostać sprawdzone pod kątem szczelności. Aby wykonanie odpłatnej kopii zapasowej było możliwe, niezbędne jest połączenie urządzenia z komputerem.

Wszystkie wymienione wyżej procesy wymagają dostępu do pamięci urządzenia, dlatego należy udostępnić niezbędne dane w momencie zgłoszenia w serwisie, przywrócić ustawienia fabryczne lub wyrazić zgodę na usunięci wszelkich danych z pamięci przedmiotu zlecenia.

W przypadku nieumożliwienia dostępu do pamięci urządzenia, gwarancja na naprawę nie zostanie udzielona oraz nie zostaną wykonane dodatkowe testy (w tym testy szczelności dla modeli objętych normami IP) a wszelkie prawa do reklamacji będą mocno ograniczone. Może również dojść do odmowy przyjęcia zlecenia lub jego anulowania w trakcie obsługi.

 

SM-A025_1_czarny_Black.jpgSamsung Galaxy S9+

Rok wydania:
2018

Oznaczenie techniczne:
SM-G965

 

Cena wymiany (brutto):
usługa + podzespoły

  • modułu wyświetlacza - 1129 zł 
    proces UB  789 zł 
    proces REGLASS  500 zł 
  • baterii - 289 zł 
  • pokrywy baterii - 249 zł 

  • głośnika rozmów - 180 zł   |   mikrofonu - 250 zł   |   głośnika multimediów - 220 zł
  • kamery - od 270 zł do 520 zł   |   szybki kamery - 120 zł
  • szufladki karty SIM / SD - 30 zł
  • gniazda ładowania USB - 250 zł

  • Po naszej naprawie urządzenie standardowo przechodzi wszystkie wymagane testy.*
  • Udzielamy 6 miesięcy gwarancji na naszą naprawę.*
  • Zapewniamy najwyższe standardy usług, wymagane i na bieżąco kontrolowane przez dział HQ.

Mogą zostać usunięte podczas naprawy

Wszelkiego rodzaju folie ochronne, szkła itp. mogą zostać usunięte w trakcie obsługi serwisowej, jeżeli proces naprawy bądź diagnozy urządzenia będzie tego wymagał. Korzystamy z precyzyjnych narzędzi serwisowych co w większości przypadków wyklucza pozostawienie jakichkolwiek gadżetów na urządzeniu. Jeżeli urządzenie zostanie dostarczone, np. z naklejonym szkłem, którego nie będziemy w stanie usunąć, urządzenie może zostać odesłane bez naprawy. Wszelkie gadżety usunięte z urządzenia w serwisie zostaną zutylizowane.

 

*

Większość telefonów i tabletów wymaga wykonania specjalnych kalibracji po wykonanej naprawie. Modele objęte normami IP muszą zostać sprawdzone pod kątem szczelności. Aby wykonanie odpłatnej kopii zapasowej było możliwe, niezbędne jest połączenie urządzenia z komputerem.

Wszystkie wymienione wyżej procesy wymagają dostępu do pamięci urządzenia, dlatego należy udostępnić niezbędne dane w momencie zgłoszenia w serwisie, przywrócić ustawienia fabryczne lub wyrazić zgodę na usunięci wszelkich danych z pamięci przedmiotu zlecenia.

W przypadku nieumożliwienia dostępu do pamięci urządzenia, gwarancja na naprawę nie zostanie udzielona oraz nie zostaną wykonane dodatkowe testy (w tym testy szczelności dla modeli objętych normami IP) a wszelkie prawa do reklamacji będą mocno ograniczone. Może również dojść do odmowy przyjęcia zlecenia lub jego anulowania w trakcie obsługi.

 

SM-A025_1_czarny_Black.jpgSamsung Galaxy S10e

Rok wydania:
2019

Oznaczenie techniczne:
SM-G970

 

Cena wymiany (brutto):
usługa + podzespoły

  • modułu wyświetlacza - 979 zł 
    proces UB  609 zł 
    proces REGLASS  500 zł 
  • baterii - 289 zł
  • pokrywy baterii - 249 zł

  • głośnika rozmów - 180 zł   |   mikrofonu - 290 zł   |   głośnika multimediów - 230 zł
  • kamery - od 240zł do 450 zł   |   szybki kamery - 140 zł
  • szufladki karty SIM / SD - 30 zł
  • gniazda ładowania USB - 390 zł

  • Po naszej naprawie urządzenie standardowo przechodzi wszystkie wymagane testy.*
  • Udzielamy 6 miesięcy gwarancji na naszą naprawę.*
  • Zapewniamy najwyższe standardy usług, wymagane i na bieżąco kontrolowane przez dział HQ.

Mogą zostać usunięte podczas naprawy

Wszelkiego rodzaju folie ochronne, szkła itp. mogą zostać usunięte w trakcie obsługi serwisowej, jeżeli proces naprawy bądź diagnozy urządzenia będzie tego wymagał. Korzystamy z precyzyjnych narzędzi serwisowych co w większości przypadków wyklucza pozostawienie jakichkolwiek gadżetów na urządzeniu. Jeżeli urządzenie zostanie dostarczone, np. z naklejonym szkłem, którego nie będziemy w stanie usunąć, urządzenie może zostać odesłane bez naprawy. Wszelkie gadżety usunięte z urządzenia w serwisie zostaną zutylizowane.

 

*

Większość telefonów i tabletów wymaga wykonania specjalnych kalibracji po wykonanej naprawie. Modele objęte normami IP muszą zostać sprawdzone pod kątem szczelności. Aby wykonanie odpłatnej kopii zapasowej było możliwe, niezbędne jest połączenie urządzenia z komputerem.

Wszystkie wymienione wyżej procesy wymagają dostępu do pamięci urządzenia, dlatego należy udostępnić niezbędne dane w momencie zgłoszenia w serwisie, przywrócić ustawienia fabryczne lub wyrazić zgodę na usunięci wszelkich danych z pamięci przedmiotu zlecenia.

W przypadku nieumożliwienia dostępu do pamięci urządzenia, gwarancja na naprawę nie zostanie udzielona oraz nie zostaną wykonane dodatkowe testy (w tym testy szczelności dla modeli objętych normami IP) a wszelkie prawa do reklamacji będą mocno ograniczone. Może również dojść do odmowy przyjęcia zlecenia lub jego anulowania w trakcie obsługi.

 

SM-A025_1_czarny_Black.jpgSamsung Galaxy S10

Rok wydania:
2019

Oznaczenie techniczne:
SM-G973

 

Cena wymiany (brutto):
usługa + podzespoły

  • modułu wyświetlacza - 999 zł
    proces UB  899 zł 
    proces REGLASS  650 zł 
  • baterii - 289 zł
  • pokrywy baterii - 249 zł

  • głośnika rozmów - 180 zł   |   mikrofonu - 290 zł   |   głośnika multimediów - 230 zł
  • kamery - od 250 zł do 550 zł   |   szybki kamery - 150 zł
  • szufladki karty SIM / SD - 30 zł
  • gniazda ładowania USB - 390 zł

  • Po naszej naprawie urządzenie standardowo przechodzi wszystkie wymagane testy.*
  • Udzielamy 6 miesięcy gwarancji na naszą naprawę.*
  • Zapewniamy najwyższe standardy usług, wymagane i na bieżąco kontrolowane przez dział HQ.

Mogą zostać usunięte podczas naprawy

Wszelkiego rodzaju folie ochronne, szkła itp. mogą zostać usunięte w trakcie obsługi serwisowej, jeżeli proces naprawy bądź diagnozy urządzenia będzie tego wymagał. Korzystamy z precyzyjnych narzędzi serwisowych co w większości przypadków wyklucza pozostawienie jakichkolwiek gadżetów na urządzeniu. Jeżeli urządzenie zostanie dostarczone, np. z naklejonym szkłem, którego nie będziemy w stanie usunąć, urządzenie może zostać odesłane bez naprawy. Wszelkie gadżety usunięte z urządzenia w serwisie zostaną zutylizowane.

 

*

Większość telefonów i tabletów wymaga wykonania specjalnych kalibracji po wykonanej naprawie. Modele objęte normami IP muszą zostać sprawdzone pod kątem szczelności. Aby wykonanie odpłatnej kopii zapasowej było możliwe, niezbędne jest połączenie urządzenia z komputerem.

Wszystkie wymienione wyżej procesy wymagają dostępu do pamięci urządzenia, dlatego należy udostępnić niezbędne dane w momencie zgłoszenia w serwisie, przywrócić ustawienia fabryczne lub wyrazić zgodę na usunięci wszelkich danych z pamięci przedmiotu zlecenia.

W przypadku nieumożliwienia dostępu do pamięci urządzenia, gwarancja na naprawę nie zostanie udzielona oraz nie zostaną wykonane dodatkowe testy (w tym testy szczelności dla modeli objętych normami IP) a wszelkie prawa do reklamacji będą mocno ograniczone. Może również dojść do odmowy przyjęcia zlecenia lub jego anulowania w trakcie obsługi.

 

SM-A025_1_czarny_Black.jpgSamsung Galaxy S10+

Rok wydania:
2019

Oznaczenie techniczne:
SM-G975

 

Cena wymiany (brutto):
usługa + podzespoły

  • modułu wyświetlacza - 1329 zł
    proces UB  1019 zł 
    proces REGLASS  750 zł 
  • baterii - 289 zł
  • pokrywy baterii - 239 zł

  • głośnika rozmów - 180 zł   |   mikrofonu - 290 zł   |   głośnika multimediów - 250 zł
  • kamery - od 280 zł do 550 zł   |   szybki kamery - 150 zł
  • szufladki karty SIM / SD - 30 zł
  • gniazda ładowania USB - 390 zł

  • Po naszej naprawie urządzenie standardowo przechodzi wszystkie wymagane testy.*
  • Udzielamy 6 miesięcy gwarancji na naszą naprawę.*
  • Zapewniamy najwyższe standardy usług, wymagane i na bieżąco kontrolowane przez dział HQ.

Mogą zostać usunięte podczas naprawy

Wszelkiego rodzaju folie ochronne, szkła itp. mogą zostać usunięte w trakcie obsługi serwisowej, jeżeli proces naprawy bądź diagnozy urządzenia będzie tego wymagał. Korzystamy z precyzyjnych narzędzi serwisowych co w większości przypadków wyklucza pozostawienie jakichkolwiek gadżetów na urządzeniu. Jeżeli urządzenie zostanie dostarczone, np. z naklejonym szkłem, którego nie będziemy w stanie usunąć, urządzenie może zostać odesłane bez naprawy. Wszelkie gadżety usunięte z urządzenia w serwisie zostaną zutylizowane.

 

*

Większość telefonów i tabletów wymaga wykonania specjalnych kalibracji po wykonanej naprawie. Modele objęte normami IP muszą zostać sprawdzone pod kątem szczelności. Aby wykonanie odpłatnej kopii zapasowej było możliwe, niezbędne jest połączenie urządzenia z komputerem.

Wszystkie wymienione wyżej procesy wymagają dostępu do pamięci urządzenia, dlatego należy udostępnić niezbędne dane w momencie zgłoszenia w serwisie, przywrócić ustawienia fabryczne lub wyrazić zgodę na usunięci wszelkich danych z pamięci przedmiotu zlecenia.

W przypadku nieumożliwienia dostępu do pamięci urządzenia, gwarancja na naprawę nie zostanie udzielona oraz nie zostaną wykonane dodatkowe testy (w tym testy szczelności dla modeli objętych normami IP) a wszelkie prawa do reklamacji będą mocno ograniczone. Może również dojść do odmowy przyjęcia zlecenia lub jego anulowania w trakcie obsługi.

 

SM-A025_1_czarny_Black.jpgSamsung Galaxy S10 Lite

Rok wydania:
2020

Oznaczenie techniczne:
SM-G770

 

Cena wymiany (brutto):
usługa + podzespoły

  • modułu wyświetlacza - 869 zł 
    proces REGLASS  500 zł 
  • baterii - 229 zł
  • pokrywy baterii - 209 zł

  • głośnika rozmów - 180  zł   |   mikrofonu - 250 zł   |   głośnika multimediów - 190 zł
  • kamery - od 220 zł do 410 zł   |   szybki kamery - 160 zł
  • szufladki karty SIM / SD - 30 zł
  • gniazda ładowania USB - 250 zł

  • Po naszej naprawie urządzenie standardowo przechodzi wszystkie wymagane testy.*
  • Udzielamy 6 miesięcy gwarancji na naszą naprawę.*
  • Zapewniamy najwyższe standardy usług, wymagane i na bieżąco kontrolowane przez dział HQ.

Mogą zostać usunięte podczas naprawy

Wszelkiego rodzaju folie ochronne, szkła itp. mogą zostać usunięte w trakcie obsługi serwisowej, jeżeli proces naprawy bądź diagnozy urządzenia będzie tego wymagał. Korzystamy z precyzyjnych narzędzi serwisowych co w większości przypadków wyklucza pozostawienie jakichkolwiek gadżetów na urządzeniu. Jeżeli urządzenie zostanie dostarczone, np. z naklejonym szkłem, którego nie będziemy w stanie usunąć, urządzenie może zostać odesłane bez naprawy. Wszelkie gadżety usunięte z urządzenia w serwisie zostaną zutylizowane.

 

*

Większość telefonów i tabletów wymaga wykonania specjalnych kalibracji po wykonanej naprawie. Modele objęte normami IP muszą zostać sprawdzone pod kątem szczelności. Aby wykonanie odpłatnej kopii zapasowej było możliwe, niezbędne jest połączenie urządzenia z komputerem.

Wszystkie wymienione wyżej procesy wymagają dostępu do pamięci urządzenia, dlatego należy udostępnić niezbędne dane w momencie zgłoszenia w serwisie, przywrócić ustawienia fabryczne lub wyrazić zgodę na usunięci wszelkich danych z pamięci przedmiotu zlecenia.

W przypadku nieumożliwienia dostępu do pamięci urządzenia, gwarancja na naprawę nie zostanie udzielona oraz nie zostaną wykonane dodatkowe testy (w tym testy szczelności dla modeli objętych normami IP) a wszelkie prawa do reklamacji będą mocno ograniczone. Może również dojść do odmowy przyjęcia zlecenia lub jego anulowania w trakcie obsługi.

 

SM-A025_1_czarny_Black.jpgSamsung Galaxy S20 FE

Rok wydania:
2020

Oznaczenie techniczne:
SM-G780

 

Cena wymiany (brutto):
usługa + podzespoły

  • modułu wyświetlacza - 629 zł
    proces REGLASS  440 zł 
  • baterii - 289 zł
  • pokrywy baterii - 219 zł

  • głośnika rozmów - 180 zł   |   mikrofonu - 280 zł   |   głośnika multimediów - 210 zł
  • kamery - od 170 zł do 550 zł   |   szybki kamery - 160 zł
  • szufladki karty SIM / SD - 30 zł
  • gniazda ładowania USB - 280 zł

  • Po naszej naprawie urządzenie standardowo przechodzi wszystkie wymagane testy.*
  • Udzielamy 6 miesięcy gwarancji na naszą naprawę.*
  • Zapewniamy najwyższe standardy usług, wymagane i na bieżąco kontrolowane przez dział HQ.

Mogą zostać usunięte podczas naprawy

Wszelkiego rodzaju folie ochronne, szkła itp. mogą zostać usunięte w trakcie obsługi serwisowej, jeżeli proces naprawy bądź diagnozy urządzenia będzie tego wymagał. Korzystamy z precyzyjnych narzędzi serwisowych co w większości przypadków wyklucza pozostawienie jakichkolwiek gadżetów na urządzeniu. Jeżeli urządzenie zostanie dostarczone, np. z naklejonym szkłem, którego nie będziemy w stanie usunąć, urządzenie może zostać odesłane bez naprawy. Wszelkie gadżety usunięte z urządzenia w serwisie zostaną zutylizowane.

 

*

Większość telefonów i tabletów wymaga wykonania specjalnych kalibracji po wykonanej naprawie. Modele objęte normami IP muszą zostać sprawdzone pod kątem szczelności. Aby wykonanie odpłatnej kopii zapasowej było możliwe, niezbędne jest połączenie urządzenia z komputerem.

Wszystkie wymienione wyżej procesy wymagają dostępu do pamięci urządzenia, dlatego należy udostępnić niezbędne dane w momencie zgłoszenia w serwisie, przywrócić ustawienia fabryczne lub wyrazić zgodę na usunięci wszelkich danych z pamięci przedmiotu zlecenia.

W przypadku nieumożliwienia dostępu do pamięci urządzenia, gwarancja na naprawę nie zostanie udzielona oraz nie zostaną wykonane dodatkowe testy (w tym testy szczelności dla modeli objętych normami IP) a wszelkie prawa do reklamacji będą mocno ograniczone. Może również dojść do odmowy przyjęcia zlecenia lub jego anulowania w trakcie obsługi.

 

SM-A025_1_czarny_Black.jpgSamsung Galaxy S20 FE 5G

Rok wydania:
2020

Oznaczenie techniczne:
SM-G781

 

Cena wymiany (brutto):
usługa + podzespoły

  • modułu wyświetlacza - 609 zł 
    proces REGLASS  440 zł 
  • baterii - 289 zł 
  • pokrywy baterii - 219 zł

  • głośnika rozmów - 190 zł   |   mikrofonu - 280 zł   |   głośnika multimediów - 210 zł
  • kamery - od 180 zł do 570 zł   |   szybki kamery - 160 zł
  • szufladki karty SIM / SD - 30 zł
  • gniazda ładowania USB - 280 zł

  • Po naszej naprawie urządzenie standardowo przechodzi wszystkie wymagane testy.*
  • Udzielamy 6 miesięcy gwarancji na naszą naprawę.*
  • Zapewniamy najwyższe standardy usług, wymagane i na bieżąco kontrolowane przez dział HQ.

Mogą zostać usunięte podczas naprawy

Wszelkiego rodzaju folie ochronne, szkła itp. mogą zostać usunięte w trakcie obsługi serwisowej, jeżeli proces naprawy bądź diagnozy urządzenia będzie tego wymagał. Korzystamy z precyzyjnych narzędzi serwisowych co w większości przypadków wyklucza pozostawienie jakichkolwiek gadżetów na urządzeniu. Jeżeli urządzenie zostanie dostarczone, np. z naklejonym szkłem, którego nie będziemy w stanie usunąć, urządzenie może zostać odesłane bez naprawy. Wszelkie gadżety usunięte z urządzenia w serwisie zostaną zutylizowane.

 

*

Większość telefonów i tabletów wymaga wykonania specjalnych kalibracji po wykonanej naprawie. Modele objęte normami IP muszą zostać sprawdzone pod kątem szczelności. Aby wykonanie odpłatnej kopii zapasowej było możliwe, niezbędne jest połączenie urządzenia z komputerem.

Wszystkie wymienione wyżej procesy wymagają dostępu do pamięci urządzenia, dlatego należy udostępnić niezbędne dane w momencie zgłoszenia w serwisie, przywrócić ustawienia fabryczne lub wyrazić zgodę na usunięci wszelkich danych z pamięci przedmiotu zlecenia.

W przypadku nieumożliwienia dostępu do pamięci urządzenia, gwarancja na naprawę nie zostanie udzielona oraz nie zostaną wykonane dodatkowe testy (w tym testy szczelności dla modeli objętych normami IP) a wszelkie prawa do reklamacji będą mocno ograniczone. Może również dojść do odmowy przyjęcia zlecenia lub jego anulowania w trakcie obsługi.

 

SM-A025_1_czarny_Black.jpgSamsung Galaxy S20

Rok wydania:
2020

Oznaczenie techniczne:
SM-G980

 

Cena wymiany (brutto):
usługa + podzespoły

  • modułu wyświetlacza - 1049 zł 
    proces UB  1019 zł 
    proces REGLASS  750 zł 
  • baterii - 289 zł 
  • pokrywy baterii - 259 zł 

  • głośnika rozmów - 180  zł   |   mikrofonu - 350 zł   |   głośnika multimediów - 280 zł
  • kamery - od 240 zł do 670 zł   |   szybki kamery - 190 zł
  • szufladki karty SIM / SD - 30 zł
  • gniazda ładowania USB - 350 zł


  • Po naszej naprawie urządzenie standardowo przechodzi wszystkie wymagane testy.*
  • Udzielamy 6 miesięcy gwarancji na naszą naprawę.*
  • Zapewniamy najwyższe standardy usług, wymagane i na bieżąco kontrolowane przez dział HQ.

Mogą zostać usunięte podczas naprawy

Wszelkiego rodzaju folie ochronne, szkła itp. mogą zostać usunięte w trakcie obsługi serwisowej, jeżeli proces naprawy bądź diagnozy urządzenia będzie tego wymagał. Korzystamy z precyzyjnych narzędzi serwisowych co w większości przypadków wyklucza pozostawienie jakichkolwiek gadżetów na urządzeniu. Jeżeli urządzenie zostanie dostarczone, np. z naklejonym szkłem, którego nie będziemy w stanie usunąć, urządzenie może zostać odesłane bez naprawy. Wszelkie gadżety usunięte z urządzenia w serwisie zostaną zutylizowane.

 

*

Większość telefonów i tabletów wymaga wykonania specjalnych kalibracji po wykonanej naprawie. Modele objęte normami IP muszą zostać sprawdzone pod kątem szczelności. Aby wykonanie odpłatnej kopii zapasowej było możliwe, niezbędne jest połączenie urządzenia z komputerem.

Wszystkie wymienione wyżej procesy wymagają dostępu do pamięci urządzenia, dlatego należy udostępnić niezbędne dane w momencie zgłoszenia w serwisie, przywrócić ustawienia fabryczne lub wyrazić zgodę na usunięci wszelkich danych z pamięci przedmiotu zlecenia.

W przypadku nieumożliwienia dostępu do pamięci urządzenia, gwarancja na naprawę nie zostanie udzielona oraz nie zostaną wykonane dodatkowe testy (w tym testy szczelności dla modeli objętych normami IP) a wszelkie prawa do reklamacji będą mocno ograniczone. Może również dojść do odmowy przyjęcia zlecenia lub jego anulowania w trakcie obsługi.

 

SM-A025_1_czarny_Black.jpgSamsung Galaxy S20 5G

Rok wydania:
2020

Oznaczenie techniczne:
SM-G981

 

Cena wymiany (brutto):
usługa + podzespoły

  • modułu wyświetlacza - 1049 zł  
    proces UB  1019 zł 
    proces REGLASS  750 zł 
  • baterii - 289 zł
  • pokrywy baterii - 279 zł

  • głośnika rozmów - 160 zł   |   mikrofonu - 190 zł   |   głośnika multimediów - 180 zł
  • kamery - od 240 zł do 670 zł   |   szybki kamery - 70 zł
  • szufladki karty SIM / SD - 30 zł
  • gniazda ładowania USB - 200 zł

  • Po naszej naprawie urządzenie standardowo przechodzi wszystkie wymagane testy.*
  • Udzielamy 6 miesięcy gwarancji na naszą naprawę.*
  • Zapewniamy najwyższe standardy usług, wymagane i na bieżąco kontrolowane przez dział HQ.

Mogą zostać usunięte podczas naprawy

Wszelkiego rodzaju folie ochronne, szkła itp. mogą zostać usunięte w trakcie obsługi serwisowej, jeżeli proces naprawy bądź diagnozy urządzenia będzie tego wymagał. Korzystamy z precyzyjnych narzędzi serwisowych co w większości przypadków wyklucza pozostawienie jakichkolwiek gadżetów na urządzeniu. Jeżeli urządzenie zostanie dostarczone, np. z naklejonym szkłem, którego nie będziemy w stanie usunąć, urządzenie może zostać odesłane bez naprawy. Wszelkie gadżety usunięte z urządzenia w serwisie zostaną zutylizowane.

 

*

Większość telefonów i tabletów wymaga wykonania specjalnych kalibracji po wykonanej naprawie. Modele objęte normami IP muszą zostać sprawdzone pod kątem szczelności. Aby wykonanie odpłatnej kopii zapasowej było możliwe, niezbędne jest połączenie urządzenia z komputerem.

Wszystkie wymienione wyżej procesy wymagają dostępu do pamięci urządzenia, dlatego należy udostępnić niezbędne dane w momencie zgłoszenia w serwisie, przywrócić ustawienia fabryczne lub wyrazić zgodę na usunięci wszelkich danych z pamięci przedmiotu zlecenia.

W przypadku nieumożliwienia dostępu do pamięci urządzenia, gwarancja na naprawę nie zostanie udzielona oraz nie zostaną wykonane dodatkowe testy (w tym testy szczelności dla modeli objętych normami IP) a wszelkie prawa do reklamacji będą mocno ograniczone. Może również dojść do odmowy przyjęcia zlecenia lub jego anulowania w trakcie obsługi.

 

SM-A025_1_czarny_Black.jpgSamsung Galaxy S20+

Rok wydania:
2020

Oznaczenie techniczne:
SM-G985

 

Cena wymiany (brutto):
usługa + podzespoły

  • modułu wyświetlacza - 1059 zł
    proces UB  989 zł 
    proces REGLASS  850 zł 
  • baterii - 289 zł  
  • pokrywy baterii - 299 zł 

  • głośnika rozmów - 180 zł   |   mikrofonu - 360 zł   |   głośnika multimediów - 290 zł
  • kamery - od 250 zł do 830 zł   |   szybki kamery - 129 zł
  • szufladki karty SIM / SD - 30 zł
  • gniazda ładowania USB - 360 zł

  • Po naszej naprawie urządzenie standardowo przechodzi wszystkie wymagane testy.*
  • Udzielamy 6 miesięcy gwarancji na naszą naprawę.*
  • Zapewniamy najwyższe standardy usług, wymagane i na bieżąco kontrolowane przez dział HQ.

Mogą zostać usunięte podczas naprawy

Wszelkiego rodzaju folie ochronne, szkła itp. mogą zostać usunięte w trakcie obsługi serwisowej, jeżeli proces naprawy bądź diagnozy urządzenia będzie tego wymagał. Korzystamy z precyzyjnych narzędzi serwisowych co w większości przypadków wyklucza pozostawienie jakichkolwiek gadżetów na urządzeniu. Jeżeli urządzenie zostanie dostarczone, np. z naklejonym szkłem, którego nie będziemy w stanie usunąć, urządzenie może zostać odesłane bez naprawy. Wszelkie gadżety usunięte z urządzenia w serwisie zostaną zutylizowane.

 

*

Większość telefonów i tabletów wymaga wykonania specjalnych kalibracji po wykonanej naprawie. Modele objęte normami IP muszą zostać sprawdzone pod kątem szczelności. Aby wykonanie odpłatnej kopii zapasowej było możliwe, niezbędne jest połączenie urządzenia z komputerem.

Wszystkie wymienione wyżej procesy wymagają dostępu do pamięci urządzenia, dlatego należy udostępnić niezbędne dane w momencie zgłoszenia w serwisie, przywrócić ustawienia fabryczne lub wyrazić zgodę na usunięci wszelkich danych z pamięci przedmiotu zlecenia.

W przypadku nieumożliwienia dostępu do pamięci urządzenia, gwarancja na naprawę nie zostanie udzielona oraz nie zostaną wykonane dodatkowe testy (w tym testy szczelności dla modeli objętych normami IP) a wszelkie prawa do reklamacji będą mocno ograniczone. Może również dojść do odmowy przyjęcia zlecenia lub jego anulowania w trakcie obsługi.

 

SM-A025_1_czarny_Black.jpgSamsung Galaxy S20+ 5G

Rok wydania:
2020

Oznaczenie techniczne:
SM-G986

 

Cena wymiany (brutto):
usługa + podzespoły

  • modułu wyświetlacza - 1059 zł  
    proces UB  979 zł 
    proces REGLASS  850 zł 
  • baterii - 289 zł 
  • pokrywy baterii - 269 zł

  • głośnika rozmów - 180 zł   |   mikrofonu - 360 zł   |   głośnika multimediów - 290 zł
  • kamery - od 250 zł do 830 zł   |   szybki kamery - 129  zł
  • szufladki karty SIM / SD - 30 zł
  • gniazda ładowania USB - 360 zł

  • Po naszej naprawie urządzenie standardowo przechodzi wszystkie wymagane testy.*
  • Udzielamy 6 miesięcy gwarancji na naszą naprawę.*
  • Zapewniamy najwyższe standardy usług, wymagane i na bieżąco kontrolowane przez dział HQ.

Mogą zostać usunięte podczas naprawy

Wszelkiego rodzaju folie ochronne, szkła itp. mogą zostać usunięte w trakcie obsługi serwisowej, jeżeli proces naprawy bądź diagnozy urządzenia będzie tego wymagał. Korzystamy z precyzyjnych narzędzi serwisowych co w większości przypadków wyklucza pozostawienie jakichkolwiek gadżetów na urządzeniu. Jeżeli urządzenie zostanie dostarczone, np. z naklejonym szkłem, którego nie będziemy w stanie usunąć, urządzenie może zostać odesłane bez naprawy. Wszelkie gadżety usunięte z urządzenia w serwisie zostaną zutylizowane.

 

*

Większość telefonów i tabletów wymaga wykonania specjalnych kalibracji po wykonanej naprawie. Modele objęte normami IP muszą zostać sprawdzone pod kątem szczelności. Aby wykonanie odpłatnej kopii zapasowej było możliwe, niezbędne jest połączenie urządzenia z komputerem.

Wszystkie wymienione wyżej procesy wymagają dostępu do pamięci urządzenia, dlatego należy udostępnić niezbędne dane w momencie zgłoszenia w serwisie, przywrócić ustawienia fabryczne lub wyrazić zgodę na usunięci wszelkich danych z pamięci przedmiotu zlecenia.

W przypadku nieumożliwienia dostępu do pamięci urządzenia, gwarancja na naprawę nie zostanie udzielona oraz nie zostaną wykonane dodatkowe testy (w tym testy szczelności dla modeli objętych normami IP) a wszelkie prawa do reklamacji będą mocno ograniczone. Może również dojść do odmowy przyjęcia zlecenia lub jego anulowania w trakcie obsługi.

 

SM-A025_1_czarny_Black.jpgSamsung Galaxy S20 Ultra

Rok wydania:
2020

Oznaczenie techniczne:
SM-G988

 

Cena wymiany (brutto):
usługa + podzespoły

  • modułu wyświetlacza - 1319 zł 
    proces UB  1159 zł 
    proces REGLASS  820 zł 
  • baterii - 289 zł  
  • pokrywy baterii - 269 zł 

  • głośnika rozmów - 180 zł   |   mikrofonu - 370 zł   |   głośnika multimediów - 290 zł
  • kamery - od 240 zł do 1180 zł   |   szybki kamery - 219 zł
  • szufladki karty SIM / SD - 30 zł
  • gniazda ładowania USB - 370 zł

  • Po naszej naprawie urządzenie standardowo przechodzi wszystkie wymagane testy.*
  • Udzielamy 6 miesięcy gwarancji na naszą naprawę.*
  • Zapewniamy najwyższe standardy usług, wymagane i na bieżąco kontrolowane przez dział HQ.

Mogą zostać usunięte podczas naprawy

Wszelkiego rodzaju folie ochronne, szkła itp. mogą zostać usunięte w trakcie obsługi serwisowej, jeżeli proces naprawy bądź diagnozy urządzenia będzie tego wymagał. Korzystamy z precyzyjnych narzędzi serwisowych co w większości przypadków wyklucza pozostawienie jakichkolwiek gadżetów na urządzeniu. Jeżeli urządzenie zostanie dostarczone, np. z naklejonym szkłem, którego nie będziemy w stanie usunąć, urządzenie może zostać odesłane bez naprawy. Wszelkie gadżety usunięte z urządzenia w serwisie zostaną zutylizowane.

 

*

Większość telefonów i tabletów wymaga wykonania specjalnych kalibracji po wykonanej naprawie. Modele objęte normami IP muszą zostać sprawdzone pod kątem szczelności. Aby wykonanie odpłatnej kopii zapasowej było możliwe, niezbędne jest połączenie urządzenia z komputerem.

Wszystkie wymienione wyżej procesy wymagają dostępu do pamięci urządzenia, dlatego należy udostępnić niezbędne dane w momencie zgłoszenia w serwisie, przywrócić ustawienia fabryczne lub wyrazić zgodę na usunięci wszelkich danych z pamięci przedmiotu zlecenia.

W przypadku nieumożliwienia dostępu do pamięci urządzenia, gwarancja na naprawę nie zostanie udzielona oraz nie zostaną wykonane dodatkowe testy (w tym testy szczelności dla modeli objętych normami IP) a wszelkie prawa do reklamacji będą mocno ograniczone. Może również dojść do odmowy przyjęcia zlecenia lub jego anulowania w trakcie obsługi.

 

SM-A025_1_czarny_Black.jpgSamsung Galaxy S21

Rok wydania:
2021

Oznaczenie techniczne:
SM-G991

 

Cena wymiany (brutto):
usługa + podzespoły

  • modułu wyświetlacza - 919 zł 
    proces UB  819 zł 
    proces REGLASS  650 zł 
  • baterii - 289 zł 
  • pokrywy baterii - 239 zł 

  • głośnika rozmów - 230 zł   |   mikrofonu - 320 zł   |   głośnika multimediów - 280 zł
  • kamery - od 230 zł do 700 zł   |   szybki kamery - 229 zł
  • szufladki karty SIM / SD - 30 zł
  • gniazda ładowania USB - 320 zł

  • Po naszej naprawie urządzenie standardowo przechodzi wszystkie wymagane testy.*
  • Udzielamy 6 miesięcy gwarancji na naszą naprawę.*
  • Zapewniamy najwyższe standardy usług, wymagane i na bieżąco kontrolowane przez dział HQ.

Mogą zostać usunięte podczas naprawy

Wszelkiego rodzaju folie ochronne, szkła itp. mogą zostać usunięte w trakcie obsługi serwisowej, jeżeli proces naprawy bądź diagnozy urządzenia będzie tego wymagał. Korzystamy z precyzyjnych narzędzi serwisowych co w większości przypadków wyklucza pozostawienie jakichkolwiek gadżetów na urządzeniu. Jeżeli urządzenie zostanie dostarczone, np. z naklejonym szkłem, którego nie będziemy w stanie usunąć, urządzenie może zostać odesłane bez naprawy. Wszelkie gadżety usunięte z urządzenia w serwisie zostaną zutylizowane.

 

*

Większość telefonów i tabletów wymaga wykonania specjalnych kalibracji po wykonanej naprawie. Modele objęte normami IP muszą zostać sprawdzone pod kątem szczelności. Aby wykonanie odpłatnej kopii zapasowej było możliwe, niezbędne jest połączenie urządzenia z komputerem.

Wszystkie wymienione wyżej procesy wymagają dostępu do pamięci urządzenia, dlatego należy udostępnić niezbędne dane w momencie zgłoszenia w serwisie, przywrócić ustawienia fabryczne lub wyrazić zgodę na usunięci wszelkich danych z pamięci przedmiotu zlecenia.

W przypadku nieumożliwienia dostępu do pamięci urządzenia, gwarancja na naprawę nie zostanie udzielona oraz nie zostaną wykonane dodatkowe testy (w tym testy szczelności dla modeli objętych normami IP) a wszelkie prawa do reklamacji będą mocno ograniczone. Może również dojść do odmowy przyjęcia zlecenia lub jego anulowania w trakcie obsługi.

 

SM-A025_1_czarny_Black.jpgSamsung Galaxy S21+

Rok wydania:
2021

Oznaczenie techniczne:
SM-G996

 

Cena wymiany (brutto):
usługa + podzespoły

  • modułu wyświetlacza - 949 zł 
    proces UB  849 zł 
    proces REGLASS  620 zł 
  • baterii - 289 zł
  • pokrywy baterii - 289 zł

  • głośnika rozmów - 230 zł   |   mikrofonu - 340 zł   |   głośnika multimediów - 280  zł
  • kamery - od 235 zł do 640 zł   |   szybki kamery - 239 zł
  • szufladki karty SIM / SD - 30 zł
  • gniazda ładowania USB - 340 zł

  • Po naszej naprawie urządzenie standardowo przechodzi wszystkie wymagane testy.*
  • Udzielamy 6 miesięcy gwarancji na naszą naprawę.*
  • Zapewniamy najwyższe standardy usług, wymagane i na bieżąco kontrolowane przez dział HQ.

Mogą zostać usunięte podczas naprawy

Wszelkiego rodzaju folie ochronne, szkła itp. mogą zostać usunięte w trakcie obsługi serwisowej, jeżeli proces naprawy bądź diagnozy urządzenia będzie tego wymagał. Korzystamy z precyzyjnych narzędzi serwisowych co w większości przypadków wyklucza pozostawienie jakichkolwiek gadżetów na urządzeniu. Jeżeli urządzenie zostanie dostarczone, np. z naklejonym szkłem, którego nie będziemy w stanie usunąć, urządzenie może zostać odesłane bez naprawy. Wszelkie gadżety usunięte z urządzenia w serwisie zostaną zutylizowane.

 

*

Większość telefonów i tabletów wymaga wykonania specjalnych kalibracji po wykonanej naprawie. Modele objęte normami IP muszą zostać sprawdzone pod kątem szczelności. Aby wykonanie odpłatnej kopii zapasowej było możliwe, niezbędne jest połączenie urządzenia z komputerem.

Wszystkie wymienione wyżej procesy wymagają dostępu do pamięci urządzenia, dlatego należy udostępnić niezbędne dane w momencie zgłoszenia w serwisie, przywrócić ustawienia fabryczne lub wyrazić zgodę na usunięci wszelkich danych z pamięci przedmiotu zlecenia.

W przypadku nieumożliwienia dostępu do pamięci urządzenia, gwarancja na naprawę nie zostanie udzielona oraz nie zostaną wykonane dodatkowe testy (w tym testy szczelności dla modeli objętych normami IP) a wszelkie prawa do reklamacji będą mocno ograniczone. Może również dojść do odmowy przyjęcia zlecenia lub jego anulowania w trakcie obsługi.

 

SM-A025_1_czarny_Black.jpgSamsung Galaxy S21 Ultra

Rok wydania:
2021

Oznaczenie techniczne:
SM-G998

 

Cena wymiany (brutto):
usługa + podzespoły

  • modułu wyświetlacza - 1239 zł 
    proces UB  999 zł 
    proces REGLASS  920 zł 
  • baterii - 289 zł  
  • pokrywy baterii - 299 zł

  • głośnika rozmów - 265 zł   |   mikrofonu - 350 zł   |   głośnika multimediów - 280 zł
  • kamery - od 240 zł do 1260 zł   |   szybki kamery - 289 zł
  • szufladki karty SIM / SD - 30 zł
  • gniazda ładowania USB - 350 zł

  • Po naszej naprawie urządzenie standardowo przechodzi wszystkie wymagane testy.*
  • Udzielamy 6 miesięcy gwarancji na naszą naprawę.*
  • Zapewniamy najwyższe standardy usług, wymagane i na bieżąco kontrolowane przez dział HQ.

Mogą zostać usunięte podczas naprawy

Wszelkiego rodzaju folie ochronne, szkła itp. mogą zostać usunięte w trakcie obsługi serwisowej, jeżeli proces naprawy bądź diagnozy urządzenia będzie tego wymagał. Korzystamy z precyzyjnych narzędzi serwisowych co w większości przypadków wyklucza pozostawienie jakichkolwiek gadżetów na urządzeniu. Jeżeli urządzenie zostanie dostarczone, np. z naklejonym szkłem, którego nie będziemy w stanie usunąć, urządzenie może zostać odesłane bez naprawy. Wszelkie gadżety usunięte z urządzenia w serwisie zostaną zutylizowane.

 

*

Większość telefonów i tabletów wymaga wykonania specjalnych kalibracji po wykonanej naprawie. Modele objęte normami IP muszą zostać sprawdzone pod kątem szczelności. Aby wykonanie odpłatnej kopii zapasowej było możliwe, niezbędne jest połączenie urządzenia z komputerem.

Wszystkie wymienione wyżej procesy wymagają dostępu do pamięci urządzenia, dlatego należy udostępnić niezbędne dane w momencie zgłoszenia w serwisie, przywrócić ustawienia fabryczne lub wyrazić zgodę na usunięci wszelkich danych z pamięci przedmiotu zlecenia.

W przypadku nieumożliwienia dostępu do pamięci urządzenia, gwarancja na naprawę nie zostanie udzielona oraz nie zostaną wykonane dodatkowe testy (w tym testy szczelności dla modeli objętych normami IP) a wszelkie prawa do reklamacji będą mocno ograniczone. Może również dojść do odmowy przyjęcia zlecenia lub jego anulowania w trakcie obsługi.

 

SM-A025_1_czarny_Black.jpgSamsung Galaxy S21 FE 5G

Rok wydania:
2022

Oznaczenie techniczne:
SM-G990

 

Cena wymiany (brutto):
usługa + podzespoły

  • modułu wyświetlacza - 709 zł 
    proces REGLASS  520 zł 
  • baterii - 289 zł  
  • pokrywy baterii - 209 zł  

  • głośnika rozmów - 160 zł   |   mikrofonu - 280 zł   |   głośnika multimediów - 170 zł
  • kamery - od 180 zł do 520 zł   |   szybki kamery - 70 zł
  • szufladki karty SIM / SD - 30 zł
  • gniazda ładowania USB - 280 zł

  • Po naszej naprawie urządzenie standardowo przechodzi wszystkie wymagane testy.*
  • Udzielamy 6 miesięcy gwarancji na naszą naprawę.*
  • Zapewniamy najwyższe standardy usług, wymagane i na bieżąco kontrolowane przez dział HQ.

Mogą zostać usunięte podczas naprawy

Wszelkiego rodzaju folie ochronne, szkła itp. mogą zostać usunięte w trakcie obsługi serwisowej, jeżeli proces naprawy bądź diagnozy urządzenia będzie tego wymagał. Korzystamy z precyzyjnych narzędzi serwisowych co w większości przypadków wyklucza pozostawienie jakichkolwiek gadżetów na urządzeniu. Jeżeli urządzenie zostanie dostarczone, np. z naklejonym szkłem, którego nie będziemy w stanie usunąć, urządzenie może zostać odesłane bez naprawy. Wszelkie gadżety usunięte z urządzenia w serwisie zostaną zutylizowane.

 

*

Większość telefonów i tabletów wymaga wykonania specjalnych kalibracji po wykonanej naprawie. Modele objęte normami IP muszą zostać sprawdzone pod kątem szczelności. Aby wykonanie odpłatnej kopii zapasowej było możliwe, niezbędne jest połączenie urządzenia z komputerem.

Wszystkie wymienione wyżej procesy wymagają dostępu do pamięci urządzenia, dlatego należy udostępnić niezbędne dane w momencie zgłoszenia w serwisie, przywrócić ustawienia fabryczne lub wyrazić zgodę na usunięci wszelkich danych z pamięci przedmiotu zlecenia.

W przypadku nieumożliwienia dostępu do pamięci urządzenia, gwarancja na naprawę nie zostanie udzielona oraz nie zostaną wykonane dodatkowe testy (w tym testy szczelności dla modeli objętych normami IP) a wszelkie prawa do reklamacji będą mocno ograniczone. Może również dojść do odmowy przyjęcia zlecenia lub jego anulowania w trakcie obsługi.

 

SM-A025_1_czarny_Black.jpgSamsung Galaxy S22

Rok wydania:
2022

Oznaczenie techniczne:
SM-S901

 

Cena wymiany (brutto):
usługa + podzespoły

  • modułu wyświetlacza - 919 zł 

    proces REGLASS  669 zł 
  • baterii - 229 zł
  • pokrywy baterii - 289 zł  

  • głośnika rozmów - 199 zł   |   mikrofonu - 249 zł   |   głośnika multimediów - 219 zł
  • kamery - od 190 zł do 550 zł   |   szybki kamery - 159 zł
  • szufladki karty SIM / SD - 29 zł
  • gniazda ładowania USB - 249 zł

  • Po naszej naprawie urządzenie standardowo przechodzi wszystkie wymagane testy.*
  • Udzielamy 6 miesięcy gwarancji na naszą naprawę.*
  • Zapewniamy najwyższe standardy usług, wymagane i na bieżąco kontrolowane przez dział HQ.

Mogą zostać usunięte podczas naprawy

Wszelkiego rodzaju folie ochronne, szkła itp. mogą zostać usunięte w trakcie obsługi serwisowej, jeżeli proces naprawy bądź diagnozy urządzenia będzie tego wymagał. Korzystamy z precyzyjnych narzędzi serwisowych co w większości przypadków wyklucza pozostawienie jakichkolwiek gadżetów na urządzeniu. Jeżeli urządzenie zostanie dostarczone, np. z naklejonym szkłem, którego nie będziemy w stanie usunąć, urządzenie może zostać odesłane bez naprawy. Wszelkie gadżety usunięte z urządzenia w serwisie zostaną zutylizowane.

 

*

Większość telefonów i tabletów wymaga wykonania specjalnych kalibracji po wykonanej naprawie. Modele objęte normami IP muszą zostać sprawdzone pod kątem szczelności. Aby wykonanie odpłatnej kopii zapasowej było możliwe, niezbędne jest połączenie urządzenia z komputerem.

Wszystkie wymienione wyżej procesy wymagają dostępu do pamięci urządzenia, dlatego należy udostępnić niezbędne dane w momencie zgłoszenia w serwisie, przywrócić ustawienia fabryczne lub wyrazić zgodę na usunięci wszelkich danych z pamięci przedmiotu zlecenia.

W przypadku nieumożliwienia dostępu do pamięci urządzenia, gwarancja na naprawę nie zostanie udzielona oraz nie zostaną wykonane dodatkowe testy (w tym testy szczelności dla modeli objętych normami IP) a wszelkie prawa do reklamacji będą mocno ograniczone. Może również dojść do odmowy przyjęcia zlecenia lub jego anulowania w trakcie obsługi.

 

SM-A025_1_czarny_Black.jpgSamsung Galaxy S22+

Rok wydania:
2022

Oznaczenie techniczne:
SM-S906

 

Cena wymiany (brutto):
usługa + podzespoły

  • modułu wyświetlacza - 789 zł
    proces REGLASS  699 zł 
  • baterii - 249 zł
  • pokrywy baterii - 289 zł 
  • głośnika rozmów - 199 zł   |   mikrofonu - 249 zł   |   głośnika multimediów - 219 zł
  • kamery - od 190 zł do 550 zł   |   szybki kamery - 149 zł
  • szufladki karty SIM / SD - 29 zł
  • gniazda ładowania USB - 249  zł
  • Po naszej naprawie urządzenie standardowo przechodzi wszystkie wymagane testy.*
  • Udzielamy 6 miesięcy gwarancji na naszą naprawę.*
  • Zapewniamy najwyższe standardy usług, wymagane i na bieżąco kontrolowane przez dział HQ.

Mogą zostać usunięte podczas naprawy

Wszelkiego rodzaju folie ochronne, szkła itp. mogą zostać usunięte w trakcie obsługi serwisowej, jeżeli proces naprawy bądź diagnozy urządzenia będzie tego wymagał. Korzystamy z precyzyjnych narzędzi serwisowych co w większości przypadków wyklucza pozostawienie jakichkolwiek gadżetów na urządzeniu. Jeżeli urządzenie zostanie dostarczone, np. z naklejonym szkłem, którego nie będziemy w stanie usunąć, urządzenie może zostać odesłane bez naprawy. Wszelkie gadżety usunięte z urządzenia w serwisie zostaną zutylizowane.

 

*

Większość telefonów i tabletów wymaga wykonania specjalnych kalibracji po wykonanej naprawie. Modele objęte normami IP muszą zostać sprawdzone pod kątem szczelności. Aby wykonanie odpłatnej kopii zapasowej było możliwe, niezbędne jest połączenie urządzenia z komputerem.

Wszystkie wymienione wyżej procesy wymagają dostępu do pamięci urządzenia, dlatego należy udostępnić niezbędne dane w momencie zgłoszenia w serwisie, przywrócić ustawienia fabryczne lub wyrazić zgodę na usunięci wszelkich danych z pamięci przedmiotu zlecenia.

W przypadku nieumożliwienia dostępu do pamięci urządzenia, gwarancja na naprawę nie zostanie udzielona oraz nie zostaną wykonane dodatkowe testy (w tym testy szczelności dla modeli objętych normami IP) a wszelkie prawa do reklamacji będą mocno ograniczone. Może również dojść do odmowy przyjęcia zlecenia lub jego anulowania w trakcie obsługi.

 

SM-A025_1_czarny_Black.jpgSamsung Galaxy S22 Ultra 5G

Rok wydania:
2022

Oznaczenie techniczne:
SM-S908

 

Cena wymiany (brutto):
usługa + podzespoły

  • modułu wyświetlacza - 1249 zł

    proces REGLASS  999 zł
  • baterii - 249 zł 
  • pokrywy baterii - 299 zł

  • głośnika rozmów - 199 zł   |   mikrofonu - 249 zł   |   głośnika multimediów - 219 zł
  • kamery - od 210 zł do 890 zł   |   szybki kamery - 149 zł
  • szufladki karty SIM / SD - 29 zł
  • gniazda ładowania USB - 249 zł

  • Po naszej naprawie urządzenie standardowo przechodzi wszystkie wymagane testy.*
  • Udzielamy 6 miesięcy gwarancji na naszą naprawę.*
  • Zapewniamy najwyższe standardy usług, wymagane i na bieżąco kontrolowane przez dział HQ.

Mogą zostać usunięte podczas naprawy

Wszelkiego rodzaju folie ochronne, szkła itp. mogą zostać usunięte w trakcie obsługi serwisowej, jeżeli proces naprawy bądź diagnozy urządzenia będzie tego wymagał. Korzystamy z precyzyjnych narzędzi serwisowych co w większości przypadków wyklucza pozostawienie jakichkolwiek gadżetów na urządzeniu. Jeżeli urządzenie zostanie dostarczone, np. z naklejonym szkłem, którego nie będziemy w stanie usunąć, urządzenie może zostać odesłane bez naprawy. Wszelkie gadżety usunięte z urządzenia w serwisie zostaną zutylizowane.

 

*

Większość telefonów i tabletów wymaga wykonania specjalnych kalibracji po wykonanej naprawie. Modele objęte normami IP muszą zostać sprawdzone pod kątem szczelności. Aby wykonanie odpłatnej kopii zapasowej było możliwe, niezbędne jest połączenie urządzenia z komputerem.

Wszystkie wymienione wyżej procesy wymagają dostępu do pamięci urządzenia, dlatego należy udostępnić niezbędne dane w momencie zgłoszenia w serwisie, przywrócić ustawienia fabryczne lub wyrazić zgodę na usunięci wszelkich danych z pamięci przedmiotu zlecenia.

W przypadku nieumożliwienia dostępu do pamięci urządzenia, gwarancja na naprawę nie zostanie udzielona oraz nie zostaną wykonane dodatkowe testy (w tym testy szczelności dla modeli objętych normami IP) a wszelkie prawa do reklamacji będą mocno ograniczone. Może również dojść do odmowy przyjęcia zlecenia lub jego anulowania w trakcie obsługi.

 

Samsung Galaxy S23

Rok wydania:
2023

Oznaczenie techniczne:
SM-S911

 

Cena wymiany (brutto):
usługa + podzespoły

  • modułu wyświetlacza - 879 zł
    proces REGLASS  649 zł 
  • baterii - 249 zł 
  • pokrywy baterii - 259 zł

  • głośnika rozmów - 199 zł   |   mikrofonu - 249 zł   |   głośnika multimediów - 219 zł
  • kamery - od XXX zł do XXX zł   |   szybki kamery - 149 zł
  • szufladki karty SIM / SD - 29 zł
  • gniazda ładowania USB - 249 zł

  • Po naszej naprawie urządzenie standardowo przechodzi wszystkie wymagane testy.*
  • Udzielamy 6 miesięcy gwarancji na naszą naprawę.*
  • Zapewniamy najwyższe standardy usług, wymagane i na bieżąco kontrolowane przez dział HQ.

Mogą zostać usunięte podczas naprawy

Wszelkiego rodzaju folie ochronne, szkła itp. mogą zostać usunięte w trakcie obsługi serwisowej, jeżeli proces naprawy bądź diagnozy urządzenia będzie tego wymagał. Korzystamy z precyzyjnych narzędzi serwisowych co w większości przypadków wyklucza pozostawienie jakichkolwiek gadżetów na urządzeniu. Jeżeli urządzenie zostanie dostarczone, np. z naklejonym szkłem, którego nie będziemy w stanie usunąć, urządzenie może zostać odesłane bez naprawy. Wszelkie gadżety usunięte z urządzenia w serwisie zostaną zutylizowane.

 

*

Większość telefonów i tabletów wymaga wykonania specjalnych kalibracji po wykonanej naprawie. Modele objęte normami IP muszą zostać sprawdzone pod kątem szczelności. Aby wykonanie odpłatnej kopii zapasowej było możliwe, niezbędne jest połączenie urządzenia z komputerem.

Wszystkie wymienione wyżej procesy wymagają dostępu do pamięci urządzenia, dlatego należy udostępnić niezbędne dane w momencie zgłoszenia w serwisie, przywrócić ustawienia fabryczne lub wyrazić zgodę na usunięci wszelkich danych z pamięci przedmiotu zlecenia.

W przypadku nieumożliwienia dostępu do pamięci urządzenia, gwarancja na naprawę nie zostanie udzielona oraz nie zostaną wykonane dodatkowe testy (w tym testy szczelności dla modeli objętych normami IP) a wszelkie prawa do reklamacji będą mocno ograniczone. Może również dojść do odmowy przyjęcia zlecenia lub jego anulowania w trakcie obsługi.

 

Samsung Galaxy S23+ 5G

Rok wydania:
2023

Oznaczenie techniczne:
SM-S916

 

Cena wymiany (brutto):
usługa + podzespoły

  • modułu wyświetlacza - 859 zł 
    proces REGLASS  679 zł 
  • baterii - 249 zł 
  • pokrywy baterii - 299 zł 

  • głośnika rozmów - 199 zł   |   mikrofonu - 249 zł   |   głośnika multimediów - 219 zł
  • kamery - od XXX zł do XXX zł   |   szybki kamery - 149 zł
  • szufladki karty SIM / SD - 29 zł
  • gniazda ładowania USB - 249 zł

  • Po naszej naprawie urządzenie standardowo przechodzi wszystkie wymagane testy.*
  • Udzielamy 6 miesięcy gwarancji na naszą naprawę.*
  • Zapewniamy najwyższe standardy usług, wymagane i na bieżąco kontrolowane przez dział HQ.

Mogą zostać usunięte podczas naprawy

Wszelkiego rodzaju folie ochronne, szkła itp. mogą zostać usunięte w trakcie obsługi serwisowej, jeżeli proces naprawy bądź diagnozy urządzenia będzie tego wymagał. Korzystamy z precyzyjnych narzędzi serwisowych co w większości przypadków wyklucza pozostawienie jakichkolwiek gadżetów na urządzeniu. Jeżeli urządzenie zostanie dostarczone, np. z naklejonym szkłem, którego nie będziemy w stanie usunąć, urządzenie może zostać odesłane bez naprawy. Wszelkie gadżety usunięte z urządzenia w serwisie zostaną zutylizowane.

 

*

Większość telefonów i tabletów wymaga wykonania specjalnych kalibracji po wykonanej naprawie. Modele objęte normami IP muszą zostać sprawdzone pod kątem szczelności. Aby wykonanie odpłatnej kopii zapasowej było możliwe, niezbędne jest połączenie urządzenia z komputerem.

Wszystkie wymienione wyżej procesy wymagają dostępu do pamięci urządzenia, dlatego należy udostępnić niezbędne dane w momencie zgłoszenia w serwisie, przywrócić ustawienia fabryczne lub wyrazić zgodę na usunięci wszelkich danych z pamięci przedmiotu zlecenia.

W przypadku nieumożliwienia dostępu do pamięci urządzenia, gwarancja na naprawę nie zostanie udzielona oraz nie zostaną wykonane dodatkowe testy (w tym testy szczelności dla modeli objętych normami IP) a wszelkie prawa do reklamacji będą mocno ograniczone. Może również dojść do odmowy przyjęcia zlecenia lub jego anulowania w trakcie obsługi.

 

Samsung Galaxy S23 Ultra 5G

Rok wydania:
2023

Oznaczenie techniczne:
SM-S918

 

Cena wymiany (brutto):
usługa + podzespoły

  • modułu wyświetlacza - 1349 zł 
     
  • baterii - 259 zł  
  • pokrywy baterii - 299 zł 

  • głośnika rozmów - 199 zł   |   mikrofonu - 249 zł   |   głośnika multimediów - 219 zł
  • kamery - od XXX zł do XXX zł   |   szybki kamery - 149 zł
  • szufladki karty SIM / SD - 29 zł
  • gniazda ładowania USB - 249 zł

  • Po naszej naprawie urządzenie standardowo przechodzi wszystkie wymagane testy.*
  • Udzielamy 6 miesięcy gwarancji na naszą naprawę.*
  • Zapewniamy najwyższe standardy usług, wymagane i na bieżąco kontrolowane przez dział HQ.

Mogą zostać usunięte podczas naprawy

Wszelkiego rodzaju folie ochronne, szkła itp. mogą zostać usunięte w trakcie obsługi serwisowej, jeżeli proces naprawy bądź diagnozy urządzenia będzie tego wymagał. Korzystamy z precyzyjnych narzędzi serwisowych co w większości przypadków wyklucza pozostawienie jakichkolwiek gadżetów na urządzeniu. Jeżeli urządzenie zostanie dostarczone, np. z naklejonym szkłem, którego nie będziemy w stanie usunąć, urządzenie może zostać odesłane bez naprawy. Wszelkie gadżety usunięte z urządzenia w serwisie zostaną zutylizowane.

 

*

Większość telefonów i tabletów wymaga wykonania specjalnych kalibracji po wykonanej naprawie. Modele objęte normami IP muszą zostać sprawdzone pod kątem szczelności. Aby wykonanie odpłatnej kopii zapasowej było możliwe, niezbędne jest połączenie urządzenia z komputerem.

Wszystkie wymienione wyżej procesy wymagają dostępu do pamięci urządzenia, dlatego należy udostępnić niezbędne dane w momencie zgłoszenia w serwisie, przywrócić ustawienia fabryczne lub wyrazić zgodę na usunięci wszelkich danych z pamięci przedmiotu zlecenia.

W przypadku nieumożliwienia dostępu do pamięci urządzenia, gwarancja na naprawę nie zostanie udzielona oraz nie zostaną wykonane dodatkowe testy (w tym testy szczelności dla modeli objętych normami IP) a wszelkie prawa do reklamacji będą mocno ograniczone. Może również dojść do odmowy przyjęcia zlecenia lub jego anulowania w trakcie obsługi.

 

Image
Wróć na Góre