cennik napraw
Samsung Galaxy Series
Wyświetlacz zawsze w dobrej formie!
Rozbił Ci się wyświetlacz w smartfonie? A może uszkodziła się jego tylna obudowa?
Nie czekaj... bo czekają na Ciebie wygodne rozwiązania!
Odwiedź nasze centrum serwisowe i dokonaj naprawy, która zapobiegnie kolejnym uszkodzeniom czy gromadzeniu się wilgoci.
NAPRAWA ONLINE
Jeśli wolisz wyjście bez wychodzenia z domu!
Samsung Galaxy WATCH Active2 44mm
Rok wydania:
2020
Oznaczenie techniczne:
SM-R820
Cena wymiany (brutto):
usługa + podzespoły
- modułu wyświetlacza - 429 zł
- baterii - 229 zł
- pokrywy baterii - 189 zł
- Po naszej naprawie urządzenie standardowo przechodzi wszystkie wymagane testy.*
- Udzielamy 6 miesięcy gwarancji na naszą naprawę.*
- Zapewniamy najwyższe standardy usług, wymagane i na bieżąco kontrolowane przez dział HQ.
↓
Wszelkiego rodzaju folie ochronne, szkła itp. mogą zostać usunięte w trakcie obsługi serwisowej, jeżeli proces naprawy bądź diagnozy urządzenia będzie tego wymagał. Korzystamy z precyzyjnych narzędzi serwisowych co w większości przypadków wyklucza pozostawienie jakichkolwiek gadżetów na urządzeniu. Jeżeli urządzenie zostanie dostarczone, np. z naklejonym szkłem, którego nie będziemy w stanie usunąć, urządzenie może zostać odesłane bez naprawy. Wszelkie gadżety usunięte z urządzenia w serwisie zostaną zutylizowane.
Większość telefonów i tabletów wymaga wykonania specjalnych kalibracji po wykonanej naprawie. Modele objęte normami IP muszą zostać sprawdzone pod kątem szczelności. Aby wykonanie odpłatnej kopii zapasowej było możliwe, niezbędne jest połączenie urządzenia z komputerem.
Wszystkie wymienione wyżej procesy wymagają dostępu do pamięci urządzenia, dlatego należy udostępnić niezbędne dane w momencie zgłoszenia w serwisie, przywrócić ustawienia fabryczne lub wyrazić zgodę na usunięci wszelkich danych z pamięci przedmiotu zlecenia.
W przypadku nieumożliwienia dostępu do pamięci urządzenia, gwarancja na naprawę nie zostanie udzielona oraz nie zostaną wykonane dodatkowe testy (w tym testy szczelności dla modeli objętych normami IP) a wszelkie prawa do reklamacji będą mocno ograniczone. Może również dojść do odmowy przyjęcia zlecenia lub jego anulowania w trakcie obsługi.
Każde oddanie urządzenia do serwisu wiąże się z ryzykiem utraty danych.
W przypadku obsługi odpłatnej (niegwarancyjnej) reset ustawień nie jest konieczny o ile nie jest częścią naprawy lub nie jest konieczny w celu umożliwienia zakończenia obsługi zgłoszenia.
Wykonanie kopi zapasowej w procesie obsługi urządznia, może okazać się niemożliwe bądź wadliwe dlatego zalecamy wykonanie jej we własnym zakresie przed przesłaniem urządzenia. Opcja skorzystania z usługi odpłatnego zachowania danych również nie daje 100% gwarancji iż uda się ją wykonać, w związku z czym również może dojść to utraty danych.
W żadnych okolicznościach Producent i Punkt Serwisowy nie ponoszą odpowiedzialności za utratę danych zawartych w pamięci urządzenia oraz na dostarczonych nośnikach zewnętrznych.
Przy wymianie wyświetlacza, pokrywy baterii, baterii, gniazda ładowania, głośnika, mikrofonu, kamery i szybki kamery urządzenie musi być absolutnie całe, ewentualnie konieczna będzie również wymiana uszkodzonego elementu.
*
Większość telefonów i tabletów wymaga wykonania specjalnych kalibracji po wykonanej naprawie. Modele objęte normami IP muszą zostać sprawdzone pod kątem szczelności. Aby wykonanie odpłatnej kopii zapasowej było możliwe, niezbędne jest połączenie urządzenia z komputerem.
Wszystkie wymienione wyżej procesy wymagają dostępu do pamięci urządzenia, dlatego należy udostępnić niezbędne dane w momencie zgłoszenia w serwisie, przywrócić ustawienia fabryczne lub wyrazić zgodę na usunięci wszelkich danych z pamięci przedmiotu zlecenia.
W przypadku nieumożliwienia dostępu do pamięci urządzenia, gwarancja na naprawę nie zostanie udzielona oraz nie zostaną wykonane dodatkowe testy (w tym testy szczelności dla modeli objętych normami IP) a wszelkie prawa do reklamacji będą mocno ograniczone. Może również dojść do odmowy przyjęcia zlecenia lub jego anulowania w trakcie obsługi.
Samsung Galaxy WATCH Active 2 LTE 44mm
Rok wydania:
2020
Oznaczenie techniczne:
SM-R825
Cena wymiany (brutto):
usługa + podzespoły
- modułu wyświetlacza - 389 zł
- baterii - 209 zł
- pokrywy baterii - 189 zł
- Po naszej naprawie urządzenie standardowo przechodzi wszystkie wymagane testy.*
- Udzielamy 6 miesięcy gwarancji na naszą naprawę.*
- Zapewniamy najwyższe standardy usług, wymagane i na bieżąco kontrolowane przez dział HQ.
↓
Wszelkiego rodzaju folie ochronne, szkła itp. mogą zostać usunięte w trakcie obsługi serwisowej, jeżeli proces naprawy bądź diagnozy urządzenia będzie tego wymagał. Korzystamy z precyzyjnych narzędzi serwisowych co w większości przypadków wyklucza pozostawienie jakichkolwiek gadżetów na urządzeniu. Jeżeli urządzenie zostanie dostarczone, np. z naklejonym szkłem, którego nie będziemy w stanie usunąć, urządzenie może zostać odesłane bez naprawy. Wszelkie gadżety usunięte z urządzenia w serwisie zostaną zutylizowane.
Większość telefonów i tabletów wymaga wykonania specjalnych kalibracji po wykonanej naprawie. Modele objęte normami IP muszą zostać sprawdzone pod kątem szczelności. Aby wykonanie odpłatnej kopii zapasowej było możliwe, niezbędne jest połączenie urządzenia z komputerem.
Wszystkie wymienione wyżej procesy wymagają dostępu do pamięci urządzenia, dlatego należy udostępnić niezbędne dane w momencie zgłoszenia w serwisie, przywrócić ustawienia fabryczne lub wyrazić zgodę na usunięci wszelkich danych z pamięci przedmiotu zlecenia.
W przypadku nieumożliwienia dostępu do pamięci urządzenia, gwarancja na naprawę nie zostanie udzielona oraz nie zostaną wykonane dodatkowe testy (w tym testy szczelności dla modeli objętych normami IP) a wszelkie prawa do reklamacji będą mocno ograniczone. Może również dojść do odmowy przyjęcia zlecenia lub jego anulowania w trakcie obsługi.
Każde oddanie urządzenia do serwisu wiąże się z ryzykiem utraty danych.
W przypadku obsługi odpłatnej (niegwarancyjnej) reset ustawień nie jest konieczny o ile nie jest częścią naprawy lub nie jest konieczny w celu umożliwienia zakończenia obsługi zgłoszenia.
Wykonanie kopi zapasowej w procesie obsługi urządznia, może okazać się niemożliwe bądź wadliwe dlatego zalecamy wykonanie jej we własnym zakresie przed przesłaniem urządzenia. Opcja skorzystania z usługi odpłatnego zachowania danych również nie daje 100% gwarancji iż uda się ją wykonać, w związku z czym również może dojść to utraty danych.
W żadnych okolicznościach Producent i Punkt Serwisowy nie ponoszą odpowiedzialności za utratę danych zawartych w pamięci urządzenia oraz na dostarczonych nośnikach zewnętrznych.
Przy wymianie wyświetlacza, pokrywy baterii, baterii, gniazda ładowania, głośnika, mikrofonu, kamery i szybki kamery urządzenie musi być absolutnie całe, ewentualnie konieczna będzie również wymiana uszkodzonego elementu.
*
Większość telefonów i tabletów wymaga wykonania specjalnych kalibracji po wykonanej naprawie. Modele objęte normami IP muszą zostać sprawdzone pod kątem szczelności. Aby wykonanie odpłatnej kopii zapasowej było możliwe, niezbędne jest połączenie urządzenia z komputerem.
Wszystkie wymienione wyżej procesy wymagają dostępu do pamięci urządzenia, dlatego należy udostępnić niezbędne dane w momencie zgłoszenia w serwisie, przywrócić ustawienia fabryczne lub wyrazić zgodę na usunięci wszelkich danych z pamięci przedmiotu zlecenia.
W przypadku nieumożliwienia dostępu do pamięci urządzenia, gwarancja na naprawę nie zostanie udzielona oraz nie zostaną wykonane dodatkowe testy (w tym testy szczelności dla modeli objętych normami IP) a wszelkie prawa do reklamacji będą mocno ograniczone. Może również dojść do odmowy przyjęcia zlecenia lub jego anulowania w trakcie obsługi.
Samsung Galaxy Watch 3 45mm
Rok wydania:
2020
Oznaczenie techniczne:
SM-R840
Cena wymiany (brutto):
usługa + podzespoły
- modułu wyświetlacza - 459 zł
- baterii - 229 zł
- pokrywy baterii - 269 zł
- Po naszej naprawie urządzenie standardowo przechodzi wszystkie wymagane testy.*
- Udzielamy 6 miesięcy gwarancji na naszą naprawę.*
- Zapewniamy najwyższe standardy usług, wymagane i na bieżąco kontrolowane przez dział HQ.
↓
Wszelkiego rodzaju folie ochronne, szkła itp. mogą zostać usunięte w trakcie obsługi serwisowej, jeżeli proces naprawy bądź diagnozy urządzenia będzie tego wymagał. Korzystamy z precyzyjnych narzędzi serwisowych co w większości przypadków wyklucza pozostawienie jakichkolwiek gadżetów na urządzeniu. Jeżeli urządzenie zostanie dostarczone, np. z naklejonym szkłem, którego nie będziemy w stanie usunąć, urządzenie może zostać odesłane bez naprawy. Wszelkie gadżety usunięte z urządzenia w serwisie zostaną zutylizowane.
Większość telefonów i tabletów wymaga wykonania specjalnych kalibracji po wykonanej naprawie. Modele objęte normami IP muszą zostać sprawdzone pod kątem szczelności. Aby wykonanie odpłatnej kopii zapasowej było możliwe, niezbędne jest połączenie urządzenia z komputerem.
Wszystkie wymienione wyżej procesy wymagają dostępu do pamięci urządzenia, dlatego należy udostępnić niezbędne dane w momencie zgłoszenia w serwisie, przywrócić ustawienia fabryczne lub wyrazić zgodę na usunięci wszelkich danych z pamięci przedmiotu zlecenia.
W przypadku nieumożliwienia dostępu do pamięci urządzenia, gwarancja na naprawę nie zostanie udzielona oraz nie zostaną wykonane dodatkowe testy (w tym testy szczelności dla modeli objętych normami IP) a wszelkie prawa do reklamacji będą mocno ograniczone. Może również dojść do odmowy przyjęcia zlecenia lub jego anulowania w trakcie obsługi.
Każde oddanie urządzenia do serwisu wiąże się z ryzykiem utraty danych.
W przypadku obsługi odpłatnej (niegwarancyjnej) reset ustawień nie jest konieczny o ile nie jest częścią naprawy lub nie jest konieczny w celu umożliwienia zakończenia obsługi zgłoszenia.
Wykonanie kopi zapasowej w procesie obsługi urządznia, może okazać się niemożliwe bądź wadliwe dlatego zalecamy wykonanie jej we własnym zakresie przed przesłaniem urządzenia. Opcja skorzystania z usługi odpłatnego zachowania danych również nie daje 100% gwarancji iż uda się ją wykonać, w związku z czym również może dojść to utraty danych.
W żadnych okolicznościach Producent i Punkt Serwisowy nie ponoszą odpowiedzialności za utratę danych zawartych w pamięci urządzenia oraz na dostarczonych nośnikach zewnętrznych.
Przy wymianie wyświetlacza, pokrywy baterii, baterii, gniazda ładowania, głośnika, mikrofonu, kamery i szybki kamery urządzenie musi być absolutnie całe, ewentualnie konieczna będzie również wymiana uszkodzonego elementu.
*
Większość telefonów i tabletów wymaga wykonania specjalnych kalibracji po wykonanej naprawie. Modele objęte normami IP muszą zostać sprawdzone pod kątem szczelności. Aby wykonanie odpłatnej kopii zapasowej było możliwe, niezbędne jest połączenie urządzenia z komputerem.
Wszystkie wymienione wyżej procesy wymagają dostępu do pamięci urządzenia, dlatego należy udostępnić niezbędne dane w momencie zgłoszenia w serwisie, przywrócić ustawienia fabryczne lub wyrazić zgodę na usunięci wszelkich danych z pamięci przedmiotu zlecenia.
W przypadku nieumożliwienia dostępu do pamięci urządzenia, gwarancja na naprawę nie zostanie udzielona oraz nie zostaną wykonane dodatkowe testy (w tym testy szczelności dla modeli objętych normami IP) a wszelkie prawa do reklamacji będą mocno ograniczone. Może również dojść do odmowy przyjęcia zlecenia lub jego anulowania w trakcie obsługi.
Samsung Galaxy Watch 3 LTE 45mm
Rok wydania:
2020
Oznaczenie techniczne:
SM-R845
Cena wymiany (brutto):
usługa + podzespoły
- modułu wyświetlacza - 459 zł
- baterii - 229 zł
- pokrywy baterii - 269 zł
- Po naszej naprawie urządzenie standardowo przechodzi wszystkie wymagane testy.*
- Udzielamy 6 miesięcy gwarancji na naszą naprawę.*
- Zapewniamy najwyższe standardy usług, wymagane i na bieżąco kontrolowane przez dział HQ.
↓
Wszelkiego rodzaju folie ochronne, szkła itp. mogą zostać usunięte w trakcie obsługi serwisowej, jeżeli proces naprawy bądź diagnozy urządzenia będzie tego wymagał. Korzystamy z precyzyjnych narzędzi serwisowych co w większości przypadków wyklucza pozostawienie jakichkolwiek gadżetów na urządzeniu. Jeżeli urządzenie zostanie dostarczone, np. z naklejonym szkłem, którego nie będziemy w stanie usunąć, urządzenie może zostać odesłane bez naprawy. Wszelkie gadżety usunięte z urządzenia w serwisie zostaną zutylizowane.
Większość telefonów i tabletów wymaga wykonania specjalnych kalibracji po wykonanej naprawie. Modele objęte normami IP muszą zostać sprawdzone pod kątem szczelności. Aby wykonanie odpłatnej kopii zapasowej było możliwe, niezbędne jest połączenie urządzenia z komputerem.
Wszystkie wymienione wyżej procesy wymagają dostępu do pamięci urządzenia, dlatego należy udostępnić niezbędne dane w momencie zgłoszenia w serwisie, przywrócić ustawienia fabryczne lub wyrazić zgodę na usunięci wszelkich danych z pamięci przedmiotu zlecenia.
W przypadku nieumożliwienia dostępu do pamięci urządzenia, gwarancja na naprawę nie zostanie udzielona oraz nie zostaną wykonane dodatkowe testy (w tym testy szczelności dla modeli objętych normami IP) a wszelkie prawa do reklamacji będą mocno ograniczone. Może również dojść do odmowy przyjęcia zlecenia lub jego anulowania w trakcie obsługi.
Każde oddanie urządzenia do serwisu wiąże się z ryzykiem utraty danych.
W przypadku obsługi odpłatnej (niegwarancyjnej) reset ustawień nie jest konieczny o ile nie jest częścią naprawy lub nie jest konieczny w celu umożliwienia zakończenia obsługi zgłoszenia.
Wykonanie kopi zapasowej w procesie obsługi urządznia, może okazać się niemożliwe bądź wadliwe dlatego zalecamy wykonanie jej we własnym zakresie przed przesłaniem urządzenia. Opcja skorzystania z usługi odpłatnego zachowania danych również nie daje 100% gwarancji iż uda się ją wykonać, w związku z czym również może dojść to utraty danych.
W żadnych okolicznościach Producent i Punkt Serwisowy nie ponoszą odpowiedzialności za utratę danych zawartych w pamięci urządzenia oraz na dostarczonych nośnikach zewnętrznych.
Przy wymianie wyświetlacza, pokrywy baterii, baterii, gniazda ładowania, głośnika, mikrofonu, kamery i szybki kamery urządzenie musi być absolutnie całe, ewentualnie konieczna będzie również wymiana uszkodzonego elementu.
*
Większość telefonów i tabletów wymaga wykonania specjalnych kalibracji po wykonanej naprawie. Modele objęte normami IP muszą zostać sprawdzone pod kątem szczelności. Aby wykonanie odpłatnej kopii zapasowej było możliwe, niezbędne jest połączenie urządzenia z komputerem.
Wszystkie wymienione wyżej procesy wymagają dostępu do pamięci urządzenia, dlatego należy udostępnić niezbędne dane w momencie zgłoszenia w serwisie, przywrócić ustawienia fabryczne lub wyrazić zgodę na usunięci wszelkich danych z pamięci przedmiotu zlecenia.
W przypadku nieumożliwienia dostępu do pamięci urządzenia, gwarancja na naprawę nie zostanie udzielona oraz nie zostaną wykonane dodatkowe testy (w tym testy szczelności dla modeli objętych normami IP) a wszelkie prawa do reklamacji będą mocno ograniczone. Może również dojść do odmowy przyjęcia zlecenia lub jego anulowania w trakcie obsługi.
Samsung Galaxy Watch 3 41mm
Rok wydania:
2020
Oznaczenie techniczne:
SM-R850
Cena wymiany (brutto):
usługa + podzespoły
- modułu wyświetlacza - 319 zł
- baterii - 229 zł
- pokrywy baterii - 199 zł
- Po naszej naprawie urządzenie standardowo przechodzi wszystkie wymagane testy.*
- Udzielamy 6 miesięcy gwarancji na naszą naprawę.*
- Zapewniamy najwyższe standardy usług, wymagane i na bieżąco kontrolowane przez dział HQ.
↓
Wszelkiego rodzaju folie ochronne, szkła itp. mogą zostać usunięte w trakcie obsługi serwisowej, jeżeli proces naprawy bądź diagnozy urządzenia będzie tego wymagał. Korzystamy z precyzyjnych narzędzi serwisowych co w większości przypadków wyklucza pozostawienie jakichkolwiek gadżetów na urządzeniu. Jeżeli urządzenie zostanie dostarczone, np. z naklejonym szkłem, którego nie będziemy w stanie usunąć, urządzenie może zostać odesłane bez naprawy. Wszelkie gadżety usunięte z urządzenia w serwisie zostaną zutylizowane.
Większość telefonów i tabletów wymaga wykonania specjalnych kalibracji po wykonanej naprawie. Modele objęte normami IP muszą zostać sprawdzone pod kątem szczelności. Aby wykonanie odpłatnej kopii zapasowej było możliwe, niezbędne jest połączenie urządzenia z komputerem.
Wszystkie wymienione wyżej procesy wymagają dostępu do pamięci urządzenia, dlatego należy udostępnić niezbędne dane w momencie zgłoszenia w serwisie, przywrócić ustawienia fabryczne lub wyrazić zgodę na usunięci wszelkich danych z pamięci przedmiotu zlecenia.
W przypadku nieumożliwienia dostępu do pamięci urządzenia, gwarancja na naprawę nie zostanie udzielona oraz nie zostaną wykonane dodatkowe testy (w tym testy szczelności dla modeli objętych normami IP) a wszelkie prawa do reklamacji będą mocno ograniczone. Może również dojść do odmowy przyjęcia zlecenia lub jego anulowania w trakcie obsługi.
Każde oddanie urządzenia do serwisu wiąże się z ryzykiem utraty danych.
W przypadku obsługi odpłatnej (niegwarancyjnej) reset ustawień nie jest konieczny o ile nie jest częścią naprawy lub nie jest konieczny w celu umożliwienia zakończenia obsługi zgłoszenia.
Wykonanie kopi zapasowej w procesie obsługi urządznia, może okazać się niemożliwe bądź wadliwe dlatego zalecamy wykonanie jej we własnym zakresie przed przesłaniem urządzenia. Opcja skorzystania z usługi odpłatnego zachowania danych również nie daje 100% gwarancji iż uda się ją wykonać, w związku z czym również może dojść to utraty danych.
W żadnych okolicznościach Producent i Punkt Serwisowy nie ponoszą odpowiedzialności za utratę danych zawartych w pamięci urządzenia oraz na dostarczonych nośnikach zewnętrznych.
Przy wymianie wyświetlacza, pokrywy baterii, baterii, gniazda ładowania, głośnika, mikrofonu, kamery i szybki kamery urządzenie musi być absolutnie całe, ewentualnie konieczna będzie również wymiana uszkodzonego elementu.
*
Większość telefonów i tabletów wymaga wykonania specjalnych kalibracji po wykonanej naprawie. Modele objęte normami IP muszą zostać sprawdzone pod kątem szczelności. Aby wykonanie odpłatnej kopii zapasowej było możliwe, niezbędne jest połączenie urządzenia z komputerem.
Wszystkie wymienione wyżej procesy wymagają dostępu do pamięci urządzenia, dlatego należy udostępnić niezbędne dane w momencie zgłoszenia w serwisie, przywrócić ustawienia fabryczne lub wyrazić zgodę na usunięci wszelkich danych z pamięci przedmiotu zlecenia.
W przypadku nieumożliwienia dostępu do pamięci urządzenia, gwarancja na naprawę nie zostanie udzielona oraz nie zostaną wykonane dodatkowe testy (w tym testy szczelności dla modeli objętych normami IP) a wszelkie prawa do reklamacji będą mocno ograniczone. Może również dojść do odmowy przyjęcia zlecenia lub jego anulowania w trakcie obsługi.
Samsung Galaxy WATCH 3 45mm
Rok wydania:
2020
Oznaczenie techniczne:
SM-R855
Cena wymiany (brutto):
usługa + podzespoły
- modułu wyświetlacza - 319zł
- baterii - 229 zł
- pokrywy baterii - 199 zł
- Po naszej naprawie urządzenie standardowo przechodzi wszystkie wymagane testy.*
- Udzielamy 6 miesięcy gwarancji na naszą naprawę.*
- Zapewniamy najwyższe standardy usług, wymagane i na bieżąco kontrolowane przez dział HQ.
↓
Wszelkiego rodzaju folie ochronne, szkła itp. mogą zostać usunięte w trakcie obsługi serwisowej, jeżeli proces naprawy bądź diagnozy urządzenia będzie tego wymagał. Korzystamy z precyzyjnych narzędzi serwisowych co w większości przypadków wyklucza pozostawienie jakichkolwiek gadżetów na urządzeniu. Jeżeli urządzenie zostanie dostarczone, np. z naklejonym szkłem, którego nie będziemy w stanie usunąć, urządzenie może zostać odesłane bez naprawy. Wszelkie gadżety usunięte z urządzenia w serwisie zostaną zutylizowane.
Większość telefonów i tabletów wymaga wykonania specjalnych kalibracji po wykonanej naprawie. Modele objęte normami IP muszą zostać sprawdzone pod kątem szczelności. Aby wykonanie odpłatnej kopii zapasowej było możliwe, niezbędne jest połączenie urządzenia z komputerem.
Wszystkie wymienione wyżej procesy wymagają dostępu do pamięci urządzenia, dlatego należy udostępnić niezbędne dane w momencie zgłoszenia w serwisie, przywrócić ustawienia fabryczne lub wyrazić zgodę na usunięci wszelkich danych z pamięci przedmiotu zlecenia.
W przypadku nieumożliwienia dostępu do pamięci urządzenia, gwarancja na naprawę nie zostanie udzielona oraz nie zostaną wykonane dodatkowe testy (w tym testy szczelności dla modeli objętych normami IP) a wszelkie prawa do reklamacji będą mocno ograniczone. Może również dojść do odmowy przyjęcia zlecenia lub jego anulowania w trakcie obsługi.
Każde oddanie urządzenia do serwisu wiąże się z ryzykiem utraty danych.
W przypadku obsługi odpłatnej (niegwarancyjnej) reset ustawień nie jest konieczny o ile nie jest częścią naprawy lub nie jest konieczny w celu umożliwienia zakończenia obsługi zgłoszenia.
Wykonanie kopi zapasowej w procesie obsługi urządznia, może okazać się niemożliwe bądź wadliwe dlatego zalecamy wykonanie jej we własnym zakresie przed przesłaniem urządzenia. Opcja skorzystania z usługi odpłatnego zachowania danych również nie daje 100% gwarancji iż uda się ją wykonać, w związku z czym również może dojść to utraty danych.
W żadnych okolicznościach Producent i Punkt Serwisowy nie ponoszą odpowiedzialności za utratę danych zawartych w pamięci urządzenia oraz na dostarczonych nośnikach zewnętrznych.
Przy wymianie wyświetlacza, pokrywy baterii, baterii, gniazda ładowania, głośnika, mikrofonu, kamery i szybki kamery urządzenie musi być absolutnie całe, ewentualnie konieczna będzie również wymiana uszkodzonego elementu.
*
Większość telefonów i tabletów wymaga wykonania specjalnych kalibracji po wykonanej naprawie. Modele objęte normami IP muszą zostać sprawdzone pod kątem szczelności. Aby wykonanie odpłatnej kopii zapasowej było możliwe, niezbędne jest połączenie urządzenia z komputerem.
Wszystkie wymienione wyżej procesy wymagają dostępu do pamięci urządzenia, dlatego należy udostępnić niezbędne dane w momencie zgłoszenia w serwisie, przywrócić ustawienia fabryczne lub wyrazić zgodę na usunięci wszelkich danych z pamięci przedmiotu zlecenia.
W przypadku nieumożliwienia dostępu do pamięci urządzenia, gwarancja na naprawę nie zostanie udzielona oraz nie zostaną wykonane dodatkowe testy (w tym testy szczelności dla modeli objętych normami IP) a wszelkie prawa do reklamacji będą mocno ograniczone. Może również dojść do odmowy przyjęcia zlecenia lub jego anulowania w trakcie obsługi.
Samsung Galaxy Watch 4 40mm
Rok wydania:
2021
Oznaczenie techniczne:
SM-R860
Cena wymiany (brutto):
usługa + podzespoły
- modułu wyświetlacza - 399 zł
- baterii - 229 zł
- pokrywy baterii - 269 zł
- Po naszej naprawie urządzenie standardowo przechodzi wszystkie wymagane testy.*
- Udzielamy 6 miesięcy gwarancji na naszą naprawę.*
- Zapewniamy najwyższe standardy usług, wymagane i na bieżąco kontrolowane przez dział HQ.
↓
Wszelkiego rodzaju folie ochronne, szkła itp. mogą zostać usunięte w trakcie obsługi serwisowej, jeżeli proces naprawy bądź diagnozy urządzenia będzie tego wymagał. Korzystamy z precyzyjnych narzędzi serwisowych co w większości przypadków wyklucza pozostawienie jakichkolwiek gadżetów na urządzeniu. Jeżeli urządzenie zostanie dostarczone, np. z naklejonym szkłem, którego nie będziemy w stanie usunąć, urządzenie może zostać odesłane bez naprawy. Wszelkie gadżety usunięte z urządzenia w serwisie zostaną zutylizowane.
Większość telefonów i tabletów wymaga wykonania specjalnych kalibracji po wykonanej naprawie. Modele objęte normami IP muszą zostać sprawdzone pod kątem szczelności. Aby wykonanie odpłatnej kopii zapasowej było możliwe, niezbędne jest połączenie urządzenia z komputerem.
Wszystkie wymienione wyżej procesy wymagają dostępu do pamięci urządzenia, dlatego należy udostępnić niezbędne dane w momencie zgłoszenia w serwisie, przywrócić ustawienia fabryczne lub wyrazić zgodę na usunięci wszelkich danych z pamięci przedmiotu zlecenia.
W przypadku nieumożliwienia dostępu do pamięci urządzenia, gwarancja na naprawę nie zostanie udzielona oraz nie zostaną wykonane dodatkowe testy (w tym testy szczelności dla modeli objętych normami IP) a wszelkie prawa do reklamacji będą mocno ograniczone. Może również dojść do odmowy przyjęcia zlecenia lub jego anulowania w trakcie obsługi.
Każde oddanie urządzenia do serwisu wiąże się z ryzykiem utraty danych.
W przypadku obsługi odpłatnej (niegwarancyjnej) reset ustawień nie jest konieczny o ile nie jest częścią naprawy lub nie jest konieczny w celu umożliwienia zakończenia obsługi zgłoszenia.
Wykonanie kopi zapasowej w procesie obsługi urządznia, może okazać się niemożliwe bądź wadliwe dlatego zalecamy wykonanie jej we własnym zakresie przed przesłaniem urządzenia. Opcja skorzystania z usługi odpłatnego zachowania danych również nie daje 100% gwarancji iż uda się ją wykonać, w związku z czym również może dojść to utraty danych.
W żadnych okolicznościach Producent i Punkt Serwisowy nie ponoszą odpowiedzialności za utratę danych zawartych w pamięci urządzenia oraz na dostarczonych nośnikach zewnętrznych.
Przy wymianie wyświetlacza, pokrywy baterii, baterii, gniazda ładowania, głośnika, mikrofonu, kamery i szybki kamery urządzenie musi być absolutnie całe, ewentualnie konieczna będzie również wymiana uszkodzonego elementu.
*
Większość telefonów i tabletów wymaga wykonania specjalnych kalibracji po wykonanej naprawie. Modele objęte normami IP muszą zostać sprawdzone pod kątem szczelności. Aby wykonanie odpłatnej kopii zapasowej było możliwe, niezbędne jest połączenie urządzenia z komputerem.
Wszystkie wymienione wyżej procesy wymagają dostępu do pamięci urządzenia, dlatego należy udostępnić niezbędne dane w momencie zgłoszenia w serwisie, przywrócić ustawienia fabryczne lub wyrazić zgodę na usunięci wszelkich danych z pamięci przedmiotu zlecenia.
W przypadku nieumożliwienia dostępu do pamięci urządzenia, gwarancja na naprawę nie zostanie udzielona oraz nie zostaną wykonane dodatkowe testy (w tym testy szczelności dla modeli objętych normami IP) a wszelkie prawa do reklamacji będą mocno ograniczone. Może również dojść do odmowy przyjęcia zlecenia lub jego anulowania w trakcie obsługi.
Samsung Galaxy Watch 4 LTE 40mm
Rok wydania:
2021
Oznaczenie techniczne:
SM-R865
Cena wymiany (brutto):
usługa + podzespoły
- modułu wyświetlacza - 469 zł
- baterii - 209 zł
- pokrywy baterii - 269 zł
- Po naszej naprawie urządzenie standardowo przechodzi wszystkie wymagane testy.*
- Udzielamy 6 miesięcy gwarancji na naszą naprawę.*
- Zapewniamy najwyższe standardy usług, wymagane i na bieżąco kontrolowane przez dział HQ.
↓
Wszelkiego rodzaju folie ochronne, szkła itp. mogą zostać usunięte w trakcie obsługi serwisowej, jeżeli proces naprawy bądź diagnozy urządzenia będzie tego wymagał. Korzystamy z precyzyjnych narzędzi serwisowych co w większości przypadków wyklucza pozostawienie jakichkolwiek gadżetów na urządzeniu. Jeżeli urządzenie zostanie dostarczone, np. z naklejonym szkłem, którego nie będziemy w stanie usunąć, urządzenie może zostać odesłane bez naprawy. Wszelkie gadżety usunięte z urządzenia w serwisie zostaną zutylizowane.
Większość telefonów i tabletów wymaga wykonania specjalnych kalibracji po wykonanej naprawie. Modele objęte normami IP muszą zostać sprawdzone pod kątem szczelności. Aby wykonanie odpłatnej kopii zapasowej było możliwe, niezbędne jest połączenie urządzenia z komputerem.
Wszystkie wymienione wyżej procesy wymagają dostępu do pamięci urządzenia, dlatego należy udostępnić niezbędne dane w momencie zgłoszenia w serwisie, przywrócić ustawienia fabryczne lub wyrazić zgodę na usunięci wszelkich danych z pamięci przedmiotu zlecenia.
W przypadku nieumożliwienia dostępu do pamięci urządzenia, gwarancja na naprawę nie zostanie udzielona oraz nie zostaną wykonane dodatkowe testy (w tym testy szczelności dla modeli objętych normami IP) a wszelkie prawa do reklamacji będą mocno ograniczone. Może również dojść do odmowy przyjęcia zlecenia lub jego anulowania w trakcie obsługi.
Każde oddanie urządzenia do serwisu wiąże się z ryzykiem utraty danych.
W przypadku obsługi odpłatnej (niegwarancyjnej) reset ustawień nie jest konieczny o ile nie jest częścią naprawy lub nie jest konieczny w celu umożliwienia zakończenia obsługi zgłoszenia.
Wykonanie kopi zapasowej w procesie obsługi urządznia, może okazać się niemożliwe bądź wadliwe dlatego zalecamy wykonanie jej we własnym zakresie przed przesłaniem urządzenia. Opcja skorzystania z usługi odpłatnego zachowania danych również nie daje 100% gwarancji iż uda się ją wykonać, w związku z czym również może dojść to utraty danych.
W żadnych okolicznościach Producent i Punkt Serwisowy nie ponoszą odpowiedzialności za utratę danych zawartych w pamięci urządzenia oraz na dostarczonych nośnikach zewnętrznych.
Przy wymianie wyświetlacza, pokrywy baterii, baterii, gniazda ładowania, głośnika, mikrofonu, kamery i szybki kamery urządzenie musi być absolutnie całe, ewentualnie konieczna będzie również wymiana uszkodzonego elementu.
*
Większość telefonów i tabletów wymaga wykonania specjalnych kalibracji po wykonanej naprawie. Modele objęte normami IP muszą zostać sprawdzone pod kątem szczelności. Aby wykonanie odpłatnej kopii zapasowej było możliwe, niezbędne jest połączenie urządzenia z komputerem.
Wszystkie wymienione wyżej procesy wymagają dostępu do pamięci urządzenia, dlatego należy udostępnić niezbędne dane w momencie zgłoszenia w serwisie, przywrócić ustawienia fabryczne lub wyrazić zgodę na usunięci wszelkich danych z pamięci przedmiotu zlecenia.
W przypadku nieumożliwienia dostępu do pamięci urządzenia, gwarancja na naprawę nie zostanie udzielona oraz nie zostaną wykonane dodatkowe testy (w tym testy szczelności dla modeli objętych normami IP) a wszelkie prawa do reklamacji będą mocno ograniczone. Może również dojść do odmowy przyjęcia zlecenia lub jego anulowania w trakcie obsługi.
Samsung Galaxy Watch 4 44mm
Rok wydania:
2021
Oznaczenie techniczne:
SM-R870
Cena wymiany (brutto):
usługa + podzespoły
- modułu wyświetlacza - 589 zł
- baterii - 249 zł
- pokrywy baterii - 299 zł
- Po naszej naprawie urządzenie standardowo przechodzi wszystkie wymagane testy.*
- Udzielamy 6 miesięcy gwarancji na naszą naprawę.*
- Zapewniamy najwyższe standardy usług, wymagane i na bieżąco kontrolowane przez dział HQ.
↓
Wszelkiego rodzaju folie ochronne, szkła itp. mogą zostać usunięte w trakcie obsługi serwisowej, jeżeli proces naprawy bądź diagnozy urządzenia będzie tego wymagał. Korzystamy z precyzyjnych narzędzi serwisowych co w większości przypadków wyklucza pozostawienie jakichkolwiek gadżetów na urządzeniu. Jeżeli urządzenie zostanie dostarczone, np. z naklejonym szkłem, którego nie będziemy w stanie usunąć, urządzenie może zostać odesłane bez naprawy. Wszelkie gadżety usunięte z urządzenia w serwisie zostaną zutylizowane.
Większość telefonów i tabletów wymaga wykonania specjalnych kalibracji po wykonanej naprawie. Modele objęte normami IP muszą zostać sprawdzone pod kątem szczelności. Aby wykonanie odpłatnej kopii zapasowej było możliwe, niezbędne jest połączenie urządzenia z komputerem.
Wszystkie wymienione wyżej procesy wymagają dostępu do pamięci urządzenia, dlatego należy udostępnić niezbędne dane w momencie zgłoszenia w serwisie, przywrócić ustawienia fabryczne lub wyrazić zgodę na usunięci wszelkich danych z pamięci przedmiotu zlecenia.
W przypadku nieumożliwienia dostępu do pamięci urządzenia, gwarancja na naprawę nie zostanie udzielona oraz nie zostaną wykonane dodatkowe testy (w tym testy szczelności dla modeli objętych normami IP) a wszelkie prawa do reklamacji będą mocno ograniczone. Może również dojść do odmowy przyjęcia zlecenia lub jego anulowania w trakcie obsługi.
Każde oddanie urządzenia do serwisu wiąże się z ryzykiem utraty danych.
W przypadku obsługi odpłatnej (niegwarancyjnej) reset ustawień nie jest konieczny o ile nie jest częścią naprawy lub nie jest konieczny w celu umożliwienia zakończenia obsługi zgłoszenia.
Wykonanie kopi zapasowej w procesie obsługi urządznia, może okazać się niemożliwe bądź wadliwe dlatego zalecamy wykonanie jej we własnym zakresie przed przesłaniem urządzenia. Opcja skorzystania z usługi odpłatnego zachowania danych również nie daje 100% gwarancji iż uda się ją wykonać, w związku z czym również może dojść to utraty danych.
W żadnych okolicznościach Producent i Punkt Serwisowy nie ponoszą odpowiedzialności za utratę danych zawartych w pamięci urządzenia oraz na dostarczonych nośnikach zewnętrznych.
Przy wymianie wyświetlacza, pokrywy baterii, baterii, gniazda ładowania, głośnika, mikrofonu, kamery i szybki kamery urządzenie musi być absolutnie całe, ewentualnie konieczna będzie również wymiana uszkodzonego elementu.
*
Większość telefonów i tabletów wymaga wykonania specjalnych kalibracji po wykonanej naprawie. Modele objęte normami IP muszą zostać sprawdzone pod kątem szczelności. Aby wykonanie odpłatnej kopii zapasowej było możliwe, niezbędne jest połączenie urządzenia z komputerem.
Wszystkie wymienione wyżej procesy wymagają dostępu do pamięci urządzenia, dlatego należy udostępnić niezbędne dane w momencie zgłoszenia w serwisie, przywrócić ustawienia fabryczne lub wyrazić zgodę na usunięci wszelkich danych z pamięci przedmiotu zlecenia.
W przypadku nieumożliwienia dostępu do pamięci urządzenia, gwarancja na naprawę nie zostanie udzielona oraz nie zostaną wykonane dodatkowe testy (w tym testy szczelności dla modeli objętych normami IP) a wszelkie prawa do reklamacji będą mocno ograniczone. Może również dojść do odmowy przyjęcia zlecenia lub jego anulowania w trakcie obsługi.
Samsung Galaxy Watch 4 LTE 44mm
Rok wydania:
2021
Oznaczenie techniczne:
SM-R875
Cena wymiany (brutto):
usługa + podzespoły
- modułu wyświetlacza - 319 zł
- baterii - 229 zł
- pokrywy baterii - 209 zł
- Po naszej naprawie urządzenie standardowo przechodzi wszystkie wymagane testy.*
- Udzielamy 6 miesięcy gwarancji na naszą naprawę.*
- Zapewniamy najwyższe standardy usług, wymagane i na bieżąco kontrolowane przez dział HQ.
↓
Wszelkiego rodzaju folie ochronne, szkła itp. mogą zostać usunięte w trakcie obsługi serwisowej, jeżeli proces naprawy bądź diagnozy urządzenia będzie tego wymagał. Korzystamy z precyzyjnych narzędzi serwisowych co w większości przypadków wyklucza pozostawienie jakichkolwiek gadżetów na urządzeniu. Jeżeli urządzenie zostanie dostarczone, np. z naklejonym szkłem, którego nie będziemy w stanie usunąć, urządzenie może zostać odesłane bez naprawy. Wszelkie gadżety usunięte z urządzenia w serwisie zostaną zutylizowane.
Większość telefonów i tabletów wymaga wykonania specjalnych kalibracji po wykonanej naprawie. Modele objęte normami IP muszą zostać sprawdzone pod kątem szczelności. Aby wykonanie odpłatnej kopii zapasowej było możliwe, niezbędne jest połączenie urządzenia z komputerem.
Wszystkie wymienione wyżej procesy wymagają dostępu do pamięci urządzenia, dlatego należy udostępnić niezbędne dane w momencie zgłoszenia w serwisie, przywrócić ustawienia fabryczne lub wyrazić zgodę na usunięci wszelkich danych z pamięci przedmiotu zlecenia.
W przypadku nieumożliwienia dostępu do pamięci urządzenia, gwarancja na naprawę nie zostanie udzielona oraz nie zostaną wykonane dodatkowe testy (w tym testy szczelności dla modeli objętych normami IP) a wszelkie prawa do reklamacji będą mocno ograniczone. Może również dojść do odmowy przyjęcia zlecenia lub jego anulowania w trakcie obsługi.
Każde oddanie urządzenia do serwisu wiąże się z ryzykiem utraty danych.
W przypadku obsługi odpłatnej (niegwarancyjnej) reset ustawień nie jest konieczny o ile nie jest częścią naprawy lub nie jest konieczny w celu umożliwienia zakończenia obsługi zgłoszenia.
Wykonanie kopi zapasowej w procesie obsługi urządznia, może okazać się niemożliwe bądź wadliwe dlatego zalecamy wykonanie jej we własnym zakresie przed przesłaniem urządzenia. Opcja skorzystania z usługi odpłatnego zachowania danych również nie daje 100% gwarancji iż uda się ją wykonać, w związku z czym również może dojść to utraty danych.
W żadnych okolicznościach Producent i Punkt Serwisowy nie ponoszą odpowiedzialności za utratę danych zawartych w pamięci urządzenia oraz na dostarczonych nośnikach zewnętrznych.
Przy wymianie wyświetlacza, pokrywy baterii, baterii, gniazda ładowania, głośnika, mikrofonu, kamery i szybki kamery urządzenie musi być absolutnie całe, ewentualnie konieczna będzie również wymiana uszkodzonego elementu.
*
Większość telefonów i tabletów wymaga wykonania specjalnych kalibracji po wykonanej naprawie. Modele objęte normami IP muszą zostać sprawdzone pod kątem szczelności. Aby wykonanie odpłatnej kopii zapasowej było możliwe, niezbędne jest połączenie urządzenia z komputerem.
Wszystkie wymienione wyżej procesy wymagają dostępu do pamięci urządzenia, dlatego należy udostępnić niezbędne dane w momencie zgłoszenia w serwisie, przywrócić ustawienia fabryczne lub wyrazić zgodę na usunięci wszelkich danych z pamięci przedmiotu zlecenia.
W przypadku nieumożliwienia dostępu do pamięci urządzenia, gwarancja na naprawę nie zostanie udzielona oraz nie zostaną wykonane dodatkowe testy (w tym testy szczelności dla modeli objętych normami IP) a wszelkie prawa do reklamacji będą mocno ograniczone. Może również dojść do odmowy przyjęcia zlecenia lub jego anulowania w trakcie obsługi.
Samsung Galaxy Watch 4 Classic 42mm
Rok wydania:
2021
Oznaczenie techniczne:
SM-R880
Cena wymiany (brutto):
usługa + podzespoły
- modułu wyświetlacza - 319 zł
- baterii - 209 zł
- pokrywy baterii - 269 zł
- Po naszej naprawie urządzenie standardowo przechodzi wszystkie wymagane testy.*
- Udzielamy 6 miesięcy gwarancji na naszą naprawę.*
- Zapewniamy najwyższe standardy usług, wymagane i na bieżąco kontrolowane przez dział HQ.
↓
Wszelkiego rodzaju folie ochronne, szkła itp. mogą zostać usunięte w trakcie obsługi serwisowej, jeżeli proces naprawy bądź diagnozy urządzenia będzie tego wymagał. Korzystamy z precyzyjnych narzędzi serwisowych co w większości przypadków wyklucza pozostawienie jakichkolwiek gadżetów na urządzeniu. Jeżeli urządzenie zostanie dostarczone, np. z naklejonym szkłem, którego nie będziemy w stanie usunąć, urządzenie może zostać odesłane bez naprawy. Wszelkie gadżety usunięte z urządzenia w serwisie zostaną zutylizowane.
Większość telefonów i tabletów wymaga wykonania specjalnych kalibracji po wykonanej naprawie. Modele objęte normami IP muszą zostać sprawdzone pod kątem szczelności. Aby wykonanie odpłatnej kopii zapasowej było możliwe, niezbędne jest połączenie urządzenia z komputerem.
Wszystkie wymienione wyżej procesy wymagają dostępu do pamięci urządzenia, dlatego należy udostępnić niezbędne dane w momencie zgłoszenia w serwisie, przywrócić ustawienia fabryczne lub wyrazić zgodę na usunięci wszelkich danych z pamięci przedmiotu zlecenia.
W przypadku nieumożliwienia dostępu do pamięci urządzenia, gwarancja na naprawę nie zostanie udzielona oraz nie zostaną wykonane dodatkowe testy (w tym testy szczelności dla modeli objętych normami IP) a wszelkie prawa do reklamacji będą mocno ograniczone. Może również dojść do odmowy przyjęcia zlecenia lub jego anulowania w trakcie obsługi.
Każde oddanie urządzenia do serwisu wiąże się z ryzykiem utraty danych.
W przypadku obsługi odpłatnej (niegwarancyjnej) reset ustawień nie jest konieczny o ile nie jest częścią naprawy lub nie jest konieczny w celu umożliwienia zakończenia obsługi zgłoszenia.
Wykonanie kopi zapasowej w procesie obsługi urządznia, może okazać się niemożliwe bądź wadliwe dlatego zalecamy wykonanie jej we własnym zakresie przed przesłaniem urządzenia. Opcja skorzystania z usługi odpłatnego zachowania danych również nie daje 100% gwarancji iż uda się ją wykonać, w związku z czym również może dojść to utraty danych.
W żadnych okolicznościach Producent i Punkt Serwisowy nie ponoszą odpowiedzialności za utratę danych zawartych w pamięci urządzenia oraz na dostarczonych nośnikach zewnętrznych.
Przy wymianie wyświetlacza, pokrywy baterii, baterii, gniazda ładowania, głośnika, mikrofonu, kamery i szybki kamery urządzenie musi być absolutnie całe, ewentualnie konieczna będzie również wymiana uszkodzonego elementu.
*
Większość telefonów i tabletów wymaga wykonania specjalnych kalibracji po wykonanej naprawie. Modele objęte normami IP muszą zostać sprawdzone pod kątem szczelności. Aby wykonanie odpłatnej kopii zapasowej było możliwe, niezbędne jest połączenie urządzenia z komputerem.
Wszystkie wymienione wyżej procesy wymagają dostępu do pamięci urządzenia, dlatego należy udostępnić niezbędne dane w momencie zgłoszenia w serwisie, przywrócić ustawienia fabryczne lub wyrazić zgodę na usunięci wszelkich danych z pamięci przedmiotu zlecenia.
W przypadku nieumożliwienia dostępu do pamięci urządzenia, gwarancja na naprawę nie zostanie udzielona oraz nie zostaną wykonane dodatkowe testy (w tym testy szczelności dla modeli objętych normami IP) a wszelkie prawa do reklamacji będą mocno ograniczone. Może również dojść do odmowy przyjęcia zlecenia lub jego anulowania w trakcie obsługi.
Samsung Galaxy Watch 4 Classic LTE 42mm
Rok wydania:
2021
Oznaczenie techniczne:
SM-R885
Cena wymiany (brutto):
usługa + podzespoły
- modułu wyświetlacza - 399 zł
- baterii - 209 zł
- pokrywy baterii - 279 zł
- Po naszej naprawie urządzenie standardowo przechodzi wszystkie wymagane testy.*
- Udzielamy 6 miesięcy gwarancji na naszą naprawę.*
- Zapewniamy najwyższe standardy usług, wymagane i na bieżąco kontrolowane przez dział HQ.
↓
Wszelkiego rodzaju folie ochronne, szkła itp. mogą zostać usunięte w trakcie obsługi serwisowej, jeżeli proces naprawy bądź diagnozy urządzenia będzie tego wymagał. Korzystamy z precyzyjnych narzędzi serwisowych co w większości przypadków wyklucza pozostawienie jakichkolwiek gadżetów na urządzeniu. Jeżeli urządzenie zostanie dostarczone, np. z naklejonym szkłem, którego nie będziemy w stanie usunąć, urządzenie może zostać odesłane bez naprawy. Wszelkie gadżety usunięte z urządzenia w serwisie zostaną zutylizowane.
Większość telefonów i tabletów wymaga wykonania specjalnych kalibracji po wykonanej naprawie. Modele objęte normami IP muszą zostać sprawdzone pod kątem szczelności. Aby wykonanie odpłatnej kopii zapasowej było możliwe, niezbędne jest połączenie urządzenia z komputerem.
Wszystkie wymienione wyżej procesy wymagają dostępu do pamięci urządzenia, dlatego należy udostępnić niezbędne dane w momencie zgłoszenia w serwisie, przywrócić ustawienia fabryczne lub wyrazić zgodę na usunięci wszelkich danych z pamięci przedmiotu zlecenia.
W przypadku nieumożliwienia dostępu do pamięci urządzenia, gwarancja na naprawę nie zostanie udzielona oraz nie zostaną wykonane dodatkowe testy (w tym testy szczelności dla modeli objętych normami IP) a wszelkie prawa do reklamacji będą mocno ograniczone. Może również dojść do odmowy przyjęcia zlecenia lub jego anulowania w trakcie obsługi.
Każde oddanie urządzenia do serwisu wiąże się z ryzykiem utraty danych.
W przypadku obsługi odpłatnej (niegwarancyjnej) reset ustawień nie jest konieczny o ile nie jest częścią naprawy lub nie jest konieczny w celu umożliwienia zakończenia obsługi zgłoszenia.
Wykonanie kopi zapasowej w procesie obsługi urządznia, może okazać się niemożliwe bądź wadliwe dlatego zalecamy wykonanie jej we własnym zakresie przed przesłaniem urządzenia. Opcja skorzystania z usługi odpłatnego zachowania danych również nie daje 100% gwarancji iż uda się ją wykonać, w związku z czym również może dojść to utraty danych.
W żadnych okolicznościach Producent i Punkt Serwisowy nie ponoszą odpowiedzialności za utratę danych zawartych w pamięci urządzenia oraz na dostarczonych nośnikach zewnętrznych.
Przy wymianie wyświetlacza, pokrywy baterii, baterii, gniazda ładowania, głośnika, mikrofonu, kamery i szybki kamery urządzenie musi być absolutnie całe, ewentualnie konieczna będzie również wymiana uszkodzonego elementu.
*
Większość telefonów i tabletów wymaga wykonania specjalnych kalibracji po wykonanej naprawie. Modele objęte normami IP muszą zostać sprawdzone pod kątem szczelności. Aby wykonanie odpłatnej kopii zapasowej było możliwe, niezbędne jest połączenie urządzenia z komputerem.
Wszystkie wymienione wyżej procesy wymagają dostępu do pamięci urządzenia, dlatego należy udostępnić niezbędne dane w momencie zgłoszenia w serwisie, przywrócić ustawienia fabryczne lub wyrazić zgodę na usunięci wszelkich danych z pamięci przedmiotu zlecenia.
W przypadku nieumożliwienia dostępu do pamięci urządzenia, gwarancja na naprawę nie zostanie udzielona oraz nie zostaną wykonane dodatkowe testy (w tym testy szczelności dla modeli objętych normami IP) a wszelkie prawa do reklamacji będą mocno ograniczone. Może również dojść do odmowy przyjęcia zlecenia lub jego anulowania w trakcie obsługi.
Samsung Galaxy Watch 4 Classic 46mm
Rok wydania:
2021
Oznaczenie techniczne:
SM-R890
Cena wymiany (brutto):
usługa + podzespoły
- modułu wyświetlacza - 419 zł
- baterii - 229 zł
- pokrywy baterii - 279 zł
- Po naszej naprawie urządzenie standardowo przechodzi wszystkie wymagane testy.*
- Udzielamy 6 miesięcy gwarancji na naszą naprawę.*
- Zapewniamy najwyższe standardy usług, wymagane i na bieżąco kontrolowane przez dział HQ.
↓
Wszelkiego rodzaju folie ochronne, szkła itp. mogą zostać usunięte w trakcie obsługi serwisowej, jeżeli proces naprawy bądź diagnozy urządzenia będzie tego wymagał. Korzystamy z precyzyjnych narzędzi serwisowych co w większości przypadków wyklucza pozostawienie jakichkolwiek gadżetów na urządzeniu. Jeżeli urządzenie zostanie dostarczone, np. z naklejonym szkłem, którego nie będziemy w stanie usunąć, urządzenie może zostać odesłane bez naprawy. Wszelkie gadżety usunięte z urządzenia w serwisie zostaną zutylizowane.
Większość telefonów i tabletów wymaga wykonania specjalnych kalibracji po wykonanej naprawie. Modele objęte normami IP muszą zostać sprawdzone pod kątem szczelności. Aby wykonanie odpłatnej kopii zapasowej było możliwe, niezbędne jest połączenie urządzenia z komputerem.
Wszystkie wymienione wyżej procesy wymagają dostępu do pamięci urządzenia, dlatego należy udostępnić niezbędne dane w momencie zgłoszenia w serwisie, przywrócić ustawienia fabryczne lub wyrazić zgodę na usunięci wszelkich danych z pamięci przedmiotu zlecenia.
W przypadku nieumożliwienia dostępu do pamięci urządzenia, gwarancja na naprawę nie zostanie udzielona oraz nie zostaną wykonane dodatkowe testy (w tym testy szczelności dla modeli objętych normami IP) a wszelkie prawa do reklamacji będą mocno ograniczone. Może również dojść do odmowy przyjęcia zlecenia lub jego anulowania w trakcie obsługi.
Każde oddanie urządzenia do serwisu wiąże się z ryzykiem utraty danych.
W przypadku obsługi odpłatnej (niegwarancyjnej) reset ustawień nie jest konieczny o ile nie jest częścią naprawy lub nie jest konieczny w celu umożliwienia zakończenia obsługi zgłoszenia.
Wykonanie kopi zapasowej w procesie obsługi urządznia, może okazać się niemożliwe bądź wadliwe dlatego zalecamy wykonanie jej we własnym zakresie przed przesłaniem urządzenia. Opcja skorzystania z usługi odpłatnego zachowania danych również nie daje 100% gwarancji iż uda się ją wykonać, w związku z czym również może dojść to utraty danych.
W żadnych okolicznościach Producent i Punkt Serwisowy nie ponoszą odpowiedzialności za utratę danych zawartych w pamięci urządzenia oraz na dostarczonych nośnikach zewnętrznych.
Przy wymianie wyświetlacza, pokrywy baterii, baterii, gniazda ładowania, głośnika, mikrofonu, kamery i szybki kamery urządzenie musi być absolutnie całe, ewentualnie konieczna będzie również wymiana uszkodzonego elementu.
*
Większość telefonów i tabletów wymaga wykonania specjalnych kalibracji po wykonanej naprawie. Modele objęte normami IP muszą zostać sprawdzone pod kątem szczelności. Aby wykonanie odpłatnej kopii zapasowej było możliwe, niezbędne jest połączenie urządzenia z komputerem.
Wszystkie wymienione wyżej procesy wymagają dostępu do pamięci urządzenia, dlatego należy udostępnić niezbędne dane w momencie zgłoszenia w serwisie, przywrócić ustawienia fabryczne lub wyrazić zgodę na usunięci wszelkich danych z pamięci przedmiotu zlecenia.
W przypadku nieumożliwienia dostępu do pamięci urządzenia, gwarancja na naprawę nie zostanie udzielona oraz nie zostaną wykonane dodatkowe testy (w tym testy szczelności dla modeli objętych normami IP) a wszelkie prawa do reklamacji będą mocno ograniczone. Może również dojść do odmowy przyjęcia zlecenia lub jego anulowania w trakcie obsługi.
Samsung Galaxy Watch 4 Classic 46mm
Rok wydania:
2021
Oznaczenie techniczne:
SM-R895
Cena wymiany (brutto):
usługa + podzespoły
- modułu wyświetlacza - 309 zł
- baterii - 229 zł
- pokrywy baterii - 279 zł
- Po naszej naprawie urządzenie standardowo przechodzi wszystkie wymagane testy.*
- Udzielamy 6 miesięcy gwarancji na naszą naprawę.*
- Zapewniamy najwyższe standardy usług, wymagane i na bieżąco kontrolowane przez dział HQ.
↓
Wszelkiego rodzaju folie ochronne, szkła itp. mogą zostać usunięte w trakcie obsługi serwisowej, jeżeli proces naprawy bądź diagnozy urządzenia będzie tego wymagał. Korzystamy z precyzyjnych narzędzi serwisowych co w większości przypadków wyklucza pozostawienie jakichkolwiek gadżetów na urządzeniu. Jeżeli urządzenie zostanie dostarczone, np. z naklejonym szkłem, którego nie będziemy w stanie usunąć, urządzenie może zostać odesłane bez naprawy. Wszelkie gadżety usunięte z urządzenia w serwisie zostaną zutylizowane.
Większość telefonów i tabletów wymaga wykonania specjalnych kalibracji po wykonanej naprawie. Modele objęte normami IP muszą zostać sprawdzone pod kątem szczelności. Aby wykonanie odpłatnej kopii zapasowej było możliwe, niezbędne jest połączenie urządzenia z komputerem.
Wszystkie wymienione wyżej procesy wymagają dostępu do pamięci urządzenia, dlatego należy udostępnić niezbędne dane w momencie zgłoszenia w serwisie, przywrócić ustawienia fabryczne lub wyrazić zgodę na usunięci wszelkich danych z pamięci przedmiotu zlecenia.
W przypadku nieumożliwienia dostępu do pamięci urządzenia, gwarancja na naprawę nie zostanie udzielona oraz nie zostaną wykonane dodatkowe testy (w tym testy szczelności dla modeli objętych normami IP) a wszelkie prawa do reklamacji będą mocno ograniczone. Może również dojść do odmowy przyjęcia zlecenia lub jego anulowania w trakcie obsługi.
Każde oddanie urządzenia do serwisu wiąże się z ryzykiem utraty danych.
W przypadku obsługi odpłatnej (niegwarancyjnej) reset ustawień nie jest konieczny o ile nie jest częścią naprawy lub nie jest konieczny w celu umożliwienia zakończenia obsługi zgłoszenia.
Wykonanie kopi zapasowej w procesie obsługi urządznia, może okazać się niemożliwe bądź wadliwe dlatego zalecamy wykonanie jej we własnym zakresie przed przesłaniem urządzenia. Opcja skorzystania z usługi odpłatnego zachowania danych również nie daje 100% gwarancji iż uda się ją wykonać, w związku z czym również może dojść to utraty danych.
W żadnych okolicznościach Producent i Punkt Serwisowy nie ponoszą odpowiedzialności za utratę danych zawartych w pamięci urządzenia oraz na dostarczonych nośnikach zewnętrznych.
Przy wymianie wyświetlacza, pokrywy baterii, baterii, gniazda ładowania, głośnika, mikrofonu, kamery i szybki kamery urządzenie musi być absolutnie całe, ewentualnie konieczna będzie również wymiana uszkodzonego elementu.
*
Większość telefonów i tabletów wymaga wykonania specjalnych kalibracji po wykonanej naprawie. Modele objęte normami IP muszą zostać sprawdzone pod kątem szczelności. Aby wykonanie odpłatnej kopii zapasowej było możliwe, niezbędne jest połączenie urządzenia z komputerem.
Wszystkie wymienione wyżej procesy wymagają dostępu do pamięci urządzenia, dlatego należy udostępnić niezbędne dane w momencie zgłoszenia w serwisie, przywrócić ustawienia fabryczne lub wyrazić zgodę na usunięci wszelkich danych z pamięci przedmiotu zlecenia.
W przypadku nieumożliwienia dostępu do pamięci urządzenia, gwarancja na naprawę nie zostanie udzielona oraz nie zostaną wykonane dodatkowe testy (w tym testy szczelności dla modeli objętych normami IP) a wszelkie prawa do reklamacji będą mocno ograniczone. Może również dojść do odmowy przyjęcia zlecenia lub jego anulowania w trakcie obsługi.
Samsung Galaxy WATCH 5 40mm
Rok wydania:
2022
Oznaczenie techniczne:
SM-R900
Cena wymiany (brutto):
usługa + podzespoły
- modułu wyświetlacza - 449 zł
- baterii - 209 zł
- pokrywy baterii - 329 zł
- Po naszej naprawie urządzenie standardowo przechodzi wszystkie wymagane testy.*
- Udzielamy 6 miesięcy gwarancji na naszą naprawę.*
- Zapewniamy najwyższe standardy usług, wymagane i na bieżąco kontrolowane przez dział HQ.
↓
Wszelkiego rodzaju folie ochronne, szkła itp. mogą zostać usunięte w trakcie obsługi serwisowej, jeżeli proces naprawy bądź diagnozy urządzenia będzie tego wymagał. Korzystamy z precyzyjnych narzędzi serwisowych co w większości przypadków wyklucza pozostawienie jakichkolwiek gadżetów na urządzeniu. Jeżeli urządzenie zostanie dostarczone, np. z naklejonym szkłem, którego nie będziemy w stanie usunąć, urządzenie może zostać odesłane bez naprawy. Wszelkie gadżety usunięte z urządzenia w serwisie zostaną zutylizowane.
Większość telefonów i tabletów wymaga wykonania specjalnych kalibracji po wykonanej naprawie. Modele objęte normami IP muszą zostać sprawdzone pod kątem szczelności. Aby wykonanie odpłatnej kopii zapasowej było możliwe, niezbędne jest połączenie urządzenia z komputerem.
Wszystkie wymienione wyżej procesy wymagają dostępu do pamięci urządzenia, dlatego należy udostępnić niezbędne dane w momencie zgłoszenia w serwisie, przywrócić ustawienia fabryczne lub wyrazić zgodę na usunięci wszelkich danych z pamięci przedmiotu zlecenia.
W przypadku nieumożliwienia dostępu do pamięci urządzenia, gwarancja na naprawę nie zostanie udzielona oraz nie zostaną wykonane dodatkowe testy (w tym testy szczelności dla modeli objętych normami IP) a wszelkie prawa do reklamacji będą mocno ograniczone. Może również dojść do odmowy przyjęcia zlecenia lub jego anulowania w trakcie obsługi.
Każde oddanie urządzenia do serwisu wiąże się z ryzykiem utraty danych.
W przypadku obsługi odpłatnej (niegwarancyjnej) reset ustawień nie jest konieczny o ile nie jest częścią naprawy lub nie jest konieczny w celu umożliwienia zakończenia obsługi zgłoszenia.
Wykonanie kopi zapasowej w procesie obsługi urządznia, może okazać się niemożliwe bądź wadliwe dlatego zalecamy wykonanie jej we własnym zakresie przed przesłaniem urządzenia. Opcja skorzystania z usługi odpłatnego zachowania danych również nie daje 100% gwarancji iż uda się ją wykonać, w związku z czym również może dojść to utraty danych.
W żadnych okolicznościach Producent i Punkt Serwisowy nie ponoszą odpowiedzialności za utratę danych zawartych w pamięci urządzenia oraz na dostarczonych nośnikach zewnętrznych.
Przy wymianie wyświetlacza, pokrywy baterii, baterii, gniazda ładowania, głośnika, mikrofonu, kamery i szybki kamery urządzenie musi być absolutnie całe, ewentualnie konieczna będzie również wymiana uszkodzonego elementu.
*
Większość telefonów i tabletów wymaga wykonania specjalnych kalibracji po wykonanej naprawie. Modele objęte normami IP muszą zostać sprawdzone pod kątem szczelności. Aby wykonanie odpłatnej kopii zapasowej było możliwe, niezbędne jest połączenie urządzenia z komputerem.
Wszystkie wymienione wyżej procesy wymagają dostępu do pamięci urządzenia, dlatego należy udostępnić niezbędne dane w momencie zgłoszenia w serwisie, przywrócić ustawienia fabryczne lub wyrazić zgodę na usunięci wszelkich danych z pamięci przedmiotu zlecenia.
W przypadku nieumożliwienia dostępu do pamięci urządzenia, gwarancja na naprawę nie zostanie udzielona oraz nie zostaną wykonane dodatkowe testy (w tym testy szczelności dla modeli objętych normami IP) a wszelkie prawa do reklamacji będą mocno ograniczone. Może również dojść do odmowy przyjęcia zlecenia lub jego anulowania w trakcie obsługi.
Samsung Galaxy WATCH 5 LTE 40mm
Rok wydania:
2022
Oznaczenie techniczne:
SM-R905
Cena wymiany (brutto):
usługa + podzespoły
- modułu wyświetlacza - 589 zł
- baterii - 209 zł
- pokrywy baterii - 339 zł
- Po naszej naprawie urządzenie standardowo przechodzi wszystkie wymagane testy.*
- Udzielamy 6 miesięcy gwarancji na naszą naprawę.*
- Zapewniamy najwyższe standardy usług, wymagane i na bieżąco kontrolowane przez dział HQ.
↓
Wszelkiego rodzaju folie ochronne, szkła itp. mogą zostać usunięte w trakcie obsługi serwisowej, jeżeli proces naprawy bądź diagnozy urządzenia będzie tego wymagał. Korzystamy z precyzyjnych narzędzi serwisowych co w większości przypadków wyklucza pozostawienie jakichkolwiek gadżetów na urządzeniu. Jeżeli urządzenie zostanie dostarczone, np. z naklejonym szkłem, którego nie będziemy w stanie usunąć, urządzenie może zostać odesłane bez naprawy. Wszelkie gadżety usunięte z urządzenia w serwisie zostaną zutylizowane.
Większość telefonów i tabletów wymaga wykonania specjalnych kalibracji po wykonanej naprawie. Modele objęte normami IP muszą zostać sprawdzone pod kątem szczelności. Aby wykonanie odpłatnej kopii zapasowej było możliwe, niezbędne jest połączenie urządzenia z komputerem.
Wszystkie wymienione wyżej procesy wymagają dostępu do pamięci urządzenia, dlatego należy udostępnić niezbędne dane w momencie zgłoszenia w serwisie, przywrócić ustawienia fabryczne lub wyrazić zgodę na usunięci wszelkich danych z pamięci przedmiotu zlecenia.
W przypadku nieumożliwienia dostępu do pamięci urządzenia, gwarancja na naprawę nie zostanie udzielona oraz nie zostaną wykonane dodatkowe testy (w tym testy szczelności dla modeli objętych normami IP) a wszelkie prawa do reklamacji będą mocno ograniczone. Może również dojść do odmowy przyjęcia zlecenia lub jego anulowania w trakcie obsługi.
Każde oddanie urządzenia do serwisu wiąże się z ryzykiem utraty danych.
W przypadku obsługi odpłatnej (niegwarancyjnej) reset ustawień nie jest konieczny o ile nie jest częścią naprawy lub nie jest konieczny w celu umożliwienia zakończenia obsługi zgłoszenia.
Wykonanie kopi zapasowej w procesie obsługi urządznia, może okazać się niemożliwe bądź wadliwe dlatego zalecamy wykonanie jej we własnym zakresie przed przesłaniem urządzenia. Opcja skorzystania z usługi odpłatnego zachowania danych również nie daje 100% gwarancji iż uda się ją wykonać, w związku z czym również może dojść to utraty danych.
W żadnych okolicznościach Producent i Punkt Serwisowy nie ponoszą odpowiedzialności za utratę danych zawartych w pamięci urządzenia oraz na dostarczonych nośnikach zewnętrznych.
Przy wymianie wyświetlacza, pokrywy baterii, baterii, gniazda ładowania, głośnika, mikrofonu, kamery i szybki kamery urządzenie musi być absolutnie całe, ewentualnie konieczna będzie również wymiana uszkodzonego elementu.
*
Większość telefonów i tabletów wymaga wykonania specjalnych kalibracji po wykonanej naprawie. Modele objęte normami IP muszą zostać sprawdzone pod kątem szczelności. Aby wykonanie odpłatnej kopii zapasowej było możliwe, niezbędne jest połączenie urządzenia z komputerem.
Wszystkie wymienione wyżej procesy wymagają dostępu do pamięci urządzenia, dlatego należy udostępnić niezbędne dane w momencie zgłoszenia w serwisie, przywrócić ustawienia fabryczne lub wyrazić zgodę na usunięci wszelkich danych z pamięci przedmiotu zlecenia.
W przypadku nieumożliwienia dostępu do pamięci urządzenia, gwarancja na naprawę nie zostanie udzielona oraz nie zostaną wykonane dodatkowe testy (w tym testy szczelności dla modeli objętych normami IP) a wszelkie prawa do reklamacji będą mocno ograniczone. Może również dojść do odmowy przyjęcia zlecenia lub jego anulowania w trakcie obsługi.
Samsung Galaxy WATCH 5 44mm
Rok wydania:
2022
Oznaczenie techniczne:
SM-R910
Cena wymiany (brutto):
usługa + podzespoły
- modułu wyświetlacza - 549 zł
- baterii - 209 zł
- pokrywy baterii - 339 zł
- Po naszej naprawie urządzenie standardowo przechodzi wszystkie wymagane testy.*
- Udzielamy 6 miesięcy gwarancji na naszą naprawę.*
- Zapewniamy najwyższe standardy usług, wymagane i na bieżąco kontrolowane przez dział HQ.
↓
Wszelkiego rodzaju folie ochronne, szkła itp. mogą zostać usunięte w trakcie obsługi serwisowej, jeżeli proces naprawy bądź diagnozy urządzenia będzie tego wymagał. Korzystamy z precyzyjnych narzędzi serwisowych co w większości przypadków wyklucza pozostawienie jakichkolwiek gadżetów na urządzeniu. Jeżeli urządzenie zostanie dostarczone, np. z naklejonym szkłem, którego nie będziemy w stanie usunąć, urządzenie może zostać odesłane bez naprawy. Wszelkie gadżety usunięte z urządzenia w serwisie zostaną zutylizowane.
Większość telefonów i tabletów wymaga wykonania specjalnych kalibracji po wykonanej naprawie. Modele objęte normami IP muszą zostać sprawdzone pod kątem szczelności. Aby wykonanie odpłatnej kopii zapasowej było możliwe, niezbędne jest połączenie urządzenia z komputerem.
Wszystkie wymienione wyżej procesy wymagają dostępu do pamięci urządzenia, dlatego należy udostępnić niezbędne dane w momencie zgłoszenia w serwisie, przywrócić ustawienia fabryczne lub wyrazić zgodę na usunięci wszelkich danych z pamięci przedmiotu zlecenia.
W przypadku nieumożliwienia dostępu do pamięci urządzenia, gwarancja na naprawę nie zostanie udzielona oraz nie zostaną wykonane dodatkowe testy (w tym testy szczelności dla modeli objętych normami IP) a wszelkie prawa do reklamacji będą mocno ograniczone. Może również dojść do odmowy przyjęcia zlecenia lub jego anulowania w trakcie obsługi.
Każde oddanie urządzenia do serwisu wiąże się z ryzykiem utraty danych.
W przypadku obsługi odpłatnej (niegwarancyjnej) reset ustawień nie jest konieczny o ile nie jest częścią naprawy lub nie jest konieczny w celu umożliwienia zakończenia obsługi zgłoszenia.
Wykonanie kopi zapasowej w procesie obsługi urządznia, może okazać się niemożliwe bądź wadliwe dlatego zalecamy wykonanie jej we własnym zakresie przed przesłaniem urządzenia. Opcja skorzystania z usługi odpłatnego zachowania danych również nie daje 100% gwarancji iż uda się ją wykonać, w związku z czym również może dojść to utraty danych.
W żadnych okolicznościach Producent i Punkt Serwisowy nie ponoszą odpowiedzialności za utratę danych zawartych w pamięci urządzenia oraz na dostarczonych nośnikach zewnętrznych.
Przy wymianie wyświetlacza, pokrywy baterii, baterii, gniazda ładowania, głośnika, mikrofonu, kamery i szybki kamery urządzenie musi być absolutnie całe, ewentualnie konieczna będzie również wymiana uszkodzonego elementu.
*
Większość telefonów i tabletów wymaga wykonania specjalnych kalibracji po wykonanej naprawie. Modele objęte normami IP muszą zostać sprawdzone pod kątem szczelności. Aby wykonanie odpłatnej kopii zapasowej było możliwe, niezbędne jest połączenie urządzenia z komputerem.
Wszystkie wymienione wyżej procesy wymagają dostępu do pamięci urządzenia, dlatego należy udostępnić niezbędne dane w momencie zgłoszenia w serwisie, przywrócić ustawienia fabryczne lub wyrazić zgodę na usunięci wszelkich danych z pamięci przedmiotu zlecenia.
W przypadku nieumożliwienia dostępu do pamięci urządzenia, gwarancja na naprawę nie zostanie udzielona oraz nie zostaną wykonane dodatkowe testy (w tym testy szczelności dla modeli objętych normami IP) a wszelkie prawa do reklamacji będą mocno ograniczone. Może również dojść do odmowy przyjęcia zlecenia lub jego anulowania w trakcie obsługi.
Samsung Galaxy WATCH 5 LTE 44mm
Rok wydania:
2022
Oznaczenie techniczne:
SM-R915
Cena wymiany (brutto):
usługa + podzespoły
- modułu wyświetlacza - 589 zł
- baterii - 229 zł
- pokrywy baterii - 339 zł
- Po naszej naprawie urządzenie standardowo przechodzi wszystkie wymagane testy.*
- Udzielamy 6 miesięcy gwarancji na naszą naprawę.*
- Zapewniamy najwyższe standardy usług, wymagane i na bieżąco kontrolowane przez dział HQ.
↓
Wszelkiego rodzaju folie ochronne, szkła itp. mogą zostać usunięte w trakcie obsługi serwisowej, jeżeli proces naprawy bądź diagnozy urządzenia będzie tego wymagał. Korzystamy z precyzyjnych narzędzi serwisowych co w większości przypadków wyklucza pozostawienie jakichkolwiek gadżetów na urządzeniu. Jeżeli urządzenie zostanie dostarczone, np. z naklejonym szkłem, którego nie będziemy w stanie usunąć, urządzenie może zostać odesłane bez naprawy. Wszelkie gadżety usunięte z urządzenia w serwisie zostaną zutylizowane.
Większość telefonów i tabletów wymaga wykonania specjalnych kalibracji po wykonanej naprawie. Modele objęte normami IP muszą zostać sprawdzone pod kątem szczelności. Aby wykonanie odpłatnej kopii zapasowej było możliwe, niezbędne jest połączenie urządzenia z komputerem.
Wszystkie wymienione wyżej procesy wymagają dostępu do pamięci urządzenia, dlatego należy udostępnić niezbędne dane w momencie zgłoszenia w serwisie, przywrócić ustawienia fabryczne lub wyrazić zgodę na usunięci wszelkich danych z pamięci przedmiotu zlecenia.
W przypadku nieumożliwienia dostępu do pamięci urządzenia, gwarancja na naprawę nie zostanie udzielona oraz nie zostaną wykonane dodatkowe testy (w tym testy szczelności dla modeli objętych normami IP) a wszelkie prawa do reklamacji będą mocno ograniczone. Może również dojść do odmowy przyjęcia zlecenia lub jego anulowania w trakcie obsługi.
Każde oddanie urządzenia do serwisu wiąże się z ryzykiem utraty danych.
W przypadku obsługi odpłatnej (niegwarancyjnej) reset ustawień nie jest konieczny o ile nie jest częścią naprawy lub nie jest konieczny w celu umożliwienia zakończenia obsługi zgłoszenia.
Wykonanie kopi zapasowej w procesie obsługi urządznia, może okazać się niemożliwe bądź wadliwe dlatego zalecamy wykonanie jej we własnym zakresie przed przesłaniem urządzenia. Opcja skorzystania z usługi odpłatnego zachowania danych również nie daje 100% gwarancji iż uda się ją wykonać, w związku z czym również może dojść to utraty danych.
W żadnych okolicznościach Producent i Punkt Serwisowy nie ponoszą odpowiedzialności za utratę danych zawartych w pamięci urządzenia oraz na dostarczonych nośnikach zewnętrznych.
Przy wymianie wyświetlacza, pokrywy baterii, baterii, gniazda ładowania, głośnika, mikrofonu, kamery i szybki kamery urządzenie musi być absolutnie całe, ewentualnie konieczna będzie również wymiana uszkodzonego elementu.
*
Większość telefonów i tabletów wymaga wykonania specjalnych kalibracji po wykonanej naprawie. Modele objęte normami IP muszą zostać sprawdzone pod kątem szczelności. Aby wykonanie odpłatnej kopii zapasowej było możliwe, niezbędne jest połączenie urządzenia z komputerem.
Wszystkie wymienione wyżej procesy wymagają dostępu do pamięci urządzenia, dlatego należy udostępnić niezbędne dane w momencie zgłoszenia w serwisie, przywrócić ustawienia fabryczne lub wyrazić zgodę na usunięci wszelkich danych z pamięci przedmiotu zlecenia.
W przypadku nieumożliwienia dostępu do pamięci urządzenia, gwarancja na naprawę nie zostanie udzielona oraz nie zostaną wykonane dodatkowe testy (w tym testy szczelności dla modeli objętych normami IP) a wszelkie prawa do reklamacji będą mocno ograniczone. Może również dojść do odmowy przyjęcia zlecenia lub jego anulowania w trakcie obsługi.
Samsung Galaxy WATCH 5 Pro 45mm
Rok wydania:
2022
Oznaczenie techniczne:
SM-R920
Cena wymiany (brutto):
usługa + podzespoły
- modułu wyświetlacza - 699 zł
- baterii - 229 zł
- pokrywy baterii - 339 zł
- Po naszej naprawie urządzenie standardowo przechodzi wszystkie wymagane testy.*
- Udzielamy 6 miesięcy gwarancji na naszą naprawę.*
- Zapewniamy najwyższe standardy usług, wymagane i na bieżąco kontrolowane przez dział HQ.
↓
Wszelkiego rodzaju folie ochronne, szkła itp. mogą zostać usunięte w trakcie obsługi serwisowej, jeżeli proces naprawy bądź diagnozy urządzenia będzie tego wymagał. Korzystamy z precyzyjnych narzędzi serwisowych co w większości przypadków wyklucza pozostawienie jakichkolwiek gadżetów na urządzeniu. Jeżeli urządzenie zostanie dostarczone, np. z naklejonym szkłem, którego nie będziemy w stanie usunąć, urządzenie może zostać odesłane bez naprawy. Wszelkie gadżety usunięte z urządzenia w serwisie zostaną zutylizowane.
Większość telefonów i tabletów wymaga wykonania specjalnych kalibracji po wykonanej naprawie. Modele objęte normami IP muszą zostać sprawdzone pod kątem szczelności. Aby wykonanie odpłatnej kopii zapasowej było możliwe, niezbędne jest połączenie urządzenia z komputerem.
Wszystkie wymienione wyżej procesy wymagają dostępu do pamięci urządzenia, dlatego należy udostępnić niezbędne dane w momencie zgłoszenia w serwisie, przywrócić ustawienia fabryczne lub wyrazić zgodę na usunięci wszelkich danych z pamięci przedmiotu zlecenia.
W przypadku nieumożliwienia dostępu do pamięci urządzenia, gwarancja na naprawę nie zostanie udzielona oraz nie zostaną wykonane dodatkowe testy (w tym testy szczelności dla modeli objętych normami IP) a wszelkie prawa do reklamacji będą mocno ograniczone. Może również dojść do odmowy przyjęcia zlecenia lub jego anulowania w trakcie obsługi.
Każde oddanie urządzenia do serwisu wiąże się z ryzykiem utraty danych.
W przypadku obsługi odpłatnej (niegwarancyjnej) reset ustawień nie jest konieczny o ile nie jest częścią naprawy lub nie jest konieczny w celu umożliwienia zakończenia obsługi zgłoszenia.
Wykonanie kopi zapasowej w procesie obsługi urządznia, może okazać się niemożliwe bądź wadliwe dlatego zalecamy wykonanie jej we własnym zakresie przed przesłaniem urządzenia. Opcja skorzystania z usługi odpłatnego zachowania danych również nie daje 100% gwarancji iż uda się ją wykonać, w związku z czym również może dojść to utraty danych.
W żadnych okolicznościach Producent i Punkt Serwisowy nie ponoszą odpowiedzialności za utratę danych zawartych w pamięci urządzenia oraz na dostarczonych nośnikach zewnętrznych.
Przy wymianie wyświetlacza, pokrywy baterii, baterii, gniazda ładowania, głośnika, mikrofonu, kamery i szybki kamery urządzenie musi być absolutnie całe, ewentualnie konieczna będzie również wymiana uszkodzonego elementu.
*
Większość telefonów i tabletów wymaga wykonania specjalnych kalibracji po wykonanej naprawie. Modele objęte normami IP muszą zostać sprawdzone pod kątem szczelności. Aby wykonanie odpłatnej kopii zapasowej było możliwe, niezbędne jest połączenie urządzenia z komputerem.
Wszystkie wymienione wyżej procesy wymagają dostępu do pamięci urządzenia, dlatego należy udostępnić niezbędne dane w momencie zgłoszenia w serwisie, przywrócić ustawienia fabryczne lub wyrazić zgodę na usunięci wszelkich danych z pamięci przedmiotu zlecenia.
W przypadku nieumożliwienia dostępu do pamięci urządzenia, gwarancja na naprawę nie zostanie udzielona oraz nie zostaną wykonane dodatkowe testy (w tym testy szczelności dla modeli objętych normami IP) a wszelkie prawa do reklamacji będą mocno ograniczone. Może również dojść do odmowy przyjęcia zlecenia lub jego anulowania w trakcie obsługi.
Samsung Galaxy WATCH 5 Pro
Rok wydania:
2022
Oznaczenie techniczne:
SM-R925
Cena wymiany (brutto):
usługa + podzespoły
- modułu wyświetlacza - 549 zł
- baterii - 219 zł
- pokrywy baterii - 339 zł
- Po naszej naprawie urządzenie standardowo przechodzi wszystkie wymagane testy.*
- Udzielamy 6 miesięcy gwarancji na naszą naprawę.*
- Zapewniamy najwyższe standardy usług, wymagane i na bieżąco kontrolowane przez dział HQ.
↓
Wszelkiego rodzaju folie ochronne, szkła itp. mogą zostać usunięte w trakcie obsługi serwisowej, jeżeli proces naprawy bądź diagnozy urządzenia będzie tego wymagał. Korzystamy z precyzyjnych narzędzi serwisowych co w większości przypadków wyklucza pozostawienie jakichkolwiek gadżetów na urządzeniu. Jeżeli urządzenie zostanie dostarczone, np. z naklejonym szkłem, którego nie będziemy w stanie usunąć, urządzenie może zostać odesłane bez naprawy. Wszelkie gadżety usunięte z urządzenia w serwisie zostaną zutylizowane.
Większość telefonów i tabletów wymaga wykonania specjalnych kalibracji po wykonanej naprawie. Modele objęte normami IP muszą zostać sprawdzone pod kątem szczelności. Aby wykonanie odpłatnej kopii zapasowej było możliwe, niezbędne jest połączenie urządzenia z komputerem.
Wszystkie wymienione wyżej procesy wymagają dostępu do pamięci urządzenia, dlatego należy udostępnić niezbędne dane w momencie zgłoszenia w serwisie, przywrócić ustawienia fabryczne lub wyrazić zgodę na usunięci wszelkich danych z pamięci przedmiotu zlecenia.
W przypadku nieumożliwienia dostępu do pamięci urządzenia, gwarancja na naprawę nie zostanie udzielona oraz nie zostaną wykonane dodatkowe testy (w tym testy szczelności dla modeli objętych normami IP) a wszelkie prawa do reklamacji będą mocno ograniczone. Może również dojść do odmowy przyjęcia zlecenia lub jego anulowania w trakcie obsługi.
Każde oddanie urządzenia do serwisu wiąże się z ryzykiem utraty danych.
W przypadku obsługi odpłatnej (niegwarancyjnej) reset ustawień nie jest konieczny o ile nie jest częścią naprawy lub nie jest konieczny w celu umożliwienia zakończenia obsługi zgłoszenia.
Wykonanie kopi zapasowej w procesie obsługi urządznia, może okazać się niemożliwe bądź wadliwe dlatego zalecamy wykonanie jej we własnym zakresie przed przesłaniem urządzenia. Opcja skorzystania z usługi odpłatnego zachowania danych również nie daje 100% gwarancji iż uda się ją wykonać, w związku z czym również może dojść to utraty danych.
W żadnych okolicznościach Producent i Punkt Serwisowy nie ponoszą odpowiedzialności za utratę danych zawartych w pamięci urządzenia oraz na dostarczonych nośnikach zewnętrznych.
Przy wymianie wyświetlacza, pokrywy baterii, baterii, gniazda ładowania, głośnika, mikrofonu, kamery i szybki kamery urządzenie musi być absolutnie całe, ewentualnie konieczna będzie również wymiana uszkodzonego elementu.
*
Większość telefonów i tabletów wymaga wykonania specjalnych kalibracji po wykonanej naprawie. Modele objęte normami IP muszą zostać sprawdzone pod kątem szczelności. Aby wykonanie odpłatnej kopii zapasowej było możliwe, niezbędne jest połączenie urządzenia z komputerem.
Wszystkie wymienione wyżej procesy wymagają dostępu do pamięci urządzenia, dlatego należy udostępnić niezbędne dane w momencie zgłoszenia w serwisie, przywrócić ustawienia fabryczne lub wyrazić zgodę na usunięci wszelkich danych z pamięci przedmiotu zlecenia.
W przypadku nieumożliwienia dostępu do pamięci urządzenia, gwarancja na naprawę nie zostanie udzielona oraz nie zostaną wykonane dodatkowe testy (w tym testy szczelności dla modeli objętych normami IP) a wszelkie prawa do reklamacji będą mocno ograniczone. Może również dojść do odmowy przyjęcia zlecenia lub jego anulowania w trakcie obsługi.
Samsung Galaxy WATCH Active2 LTE 40mm
Rok wydania:
2020
Oznaczenie techniczne:
SM-R835
Cena wymiany (brutto):
usługa + podzespoły
- modułu wyświetlacza - 469 zł
- baterii - 229 zł
- pokrywy baterii - 249 zł
- Po naszej naprawie urządzenie standardowo przechodzi wszystkie wymagane testy.*
- Udzielamy 6 miesięcy gwarancji na naszą naprawę.*
- Zapewniamy najwyższe standardy usług, wymagane i na bieżąco kontrolowane przez dział HQ.
↓
Wszelkiego rodzaju folie ochronne, szkła itp. mogą zostać usunięte w trakcie obsługi serwisowej, jeżeli proces naprawy bądź diagnozy urządzenia będzie tego wymagał. Korzystamy z precyzyjnych narzędzi serwisowych co w większości przypadków wyklucza pozostawienie jakichkolwiek gadżetów na urządzeniu. Jeżeli urządzenie zostanie dostarczone, np. z naklejonym szkłem, którego nie będziemy w stanie usunąć, urządzenie może zostać odesłane bez naprawy. Wszelkie gadżety usunięte z urządzenia w serwisie zostaną zutylizowane.
Większość telefonów i tabletów wymaga wykonania specjalnych kalibracji po wykonanej naprawie. Modele objęte normami IP muszą zostać sprawdzone pod kątem szczelności. Aby wykonanie odpłatnej kopii zapasowej było możliwe, niezbędne jest połączenie urządzenia z komputerem.
Wszystkie wymienione wyżej procesy wymagają dostępu do pamięci urządzenia, dlatego należy udostępnić niezbędne dane w momencie zgłoszenia w serwisie, przywrócić ustawienia fabryczne lub wyrazić zgodę na usunięci wszelkich danych z pamięci przedmiotu zlecenia.
W przypadku nieumożliwienia dostępu do pamięci urządzenia, gwarancja na naprawę nie zostanie udzielona oraz nie zostaną wykonane dodatkowe testy (w tym testy szczelności dla modeli objętych normami IP) a wszelkie prawa do reklamacji będą mocno ograniczone. Może również dojść do odmowy przyjęcia zlecenia lub jego anulowania w trakcie obsługi.
Każde oddanie urządzenia do serwisu wiąże się z ryzykiem utraty danych.
W przypadku obsługi odpłatnej (niegwarancyjnej) reset ustawień nie jest konieczny o ile nie jest częścią naprawy lub nie jest konieczny w celu umożliwienia zakończenia obsługi zgłoszenia.
Wykonanie kopi zapasowej w procesie obsługi urządznia, może okazać się niemożliwe bądź wadliwe dlatego zalecamy wykonanie jej we własnym zakresie przed przesłaniem urządzenia. Opcja skorzystania z usługi odpłatnego zachowania danych również nie daje 100% gwarancji iż uda się ją wykonać, w związku z czym również może dojść to utraty danych.
W żadnych okolicznościach Producent i Punkt Serwisowy nie ponoszą odpowiedzialności za utratę danych zawartych w pamięci urządzenia oraz na dostarczonych nośnikach zewnętrznych.
Przy wymianie wyświetlacza, pokrywy baterii, baterii, gniazda ładowania, głośnika, mikrofonu, kamery i szybki kamery urządzenie musi być absolutnie całe, ewentualnie konieczna będzie również wymiana uszkodzonego elementu.
*
Większość telefonów i tabletów wymaga wykonania specjalnych kalibracji po wykonanej naprawie. Modele objęte normami IP muszą zostać sprawdzone pod kątem szczelności. Aby wykonanie odpłatnej kopii zapasowej było możliwe, niezbędne jest połączenie urządzenia z komputerem.
Wszystkie wymienione wyżej procesy wymagają dostępu do pamięci urządzenia, dlatego należy udostępnić niezbędne dane w momencie zgłoszenia w serwisie, przywrócić ustawienia fabryczne lub wyrazić zgodę na usunięci wszelkich danych z pamięci przedmiotu zlecenia.
W przypadku nieumożliwienia dostępu do pamięci urządzenia, gwarancja na naprawę nie zostanie udzielona oraz nie zostaną wykonane dodatkowe testy (w tym testy szczelności dla modeli objętych normami IP) a wszelkie prawa do reklamacji będą mocno ograniczone. Może również dojść do odmowy przyjęcia zlecenia lub jego anulowania w trakcie obsługi.